  • 11. Data: 2002-02-27 14:24:54
    Temat: Re: Pytanie o samochód dostawczy
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5gfjv$44r$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "poreba"

    [...]
    > A jaka podstawe podal policjant "zatrzymujacy"?
    A właśnie, ja nie mam zielonego pojęcia.
    A wątkiem zainteresowałem się w nadziei, że ktoś
    może wie jaką podstawę _podałby_ policjant gdyby mnie
    się przydarzyło być zatrzymanym (np 126p) z fiszką
    ZAOPATRZENIE w uliczce przy której początku stoi
    "zakaz wjazdu - nie dotyczy zaopatrzenia".
    Ew. potwierdzenie, że nie podałby żadnej, bo takowej nie ma.
    Dołączam się więc do pytającego: czy są, a jeżeli to jakie
    przepisy określające w jakich warunkach mój pojazd jest
    uznawany za "zaopatrzenie"?
    pozdrawiam
    ///
    /poreba
    ///robert

  • 12. Data: 2002-02-27 17:22:43
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "nuny" <n...@i...pl> napisał:

    >samochód zarejestrowany jest jako osobowy to karteczkę zaopatrzenie mogę
    >sobie wsadzić....
    Sęk w tym, że nie ma prawnej (PoRD) definicji instytucji
    'zaopatrzenia'. Karteczka lub jej BRAK niczego nie załatwia, nie jest
    także obowiązkiem, czytaj brak podstawy do ukarania.
    Jesli potrafisz udowodnić fakt zaopatrywania sklepu (IMHO faktura lub
    przynajmniej WZ z wpisanym odbiorca na danej ulicy), to nie masz
    prawnego obowiazku umieszczania tabliczki i nie jest wazne jakim
    pojazdem to robisz.

    Artur Golański

  • 13. Data: 2002-02-27 19:24:58
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pytanie brzmiało: Czy jest a jeżeli tak, to jaka jest podstawa prawna
    > "wjazdu" na znak "nie dotyczy zaopatrzenia"?

    Chyba masz urojenia.Gdzie ty widzisz te pytanie?

    Leszek

  • 14. Data: 2002-02-27 19:28:39
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > na znaku nie ma nigdzie "zaopatrzenia miasta", jest "zaopatrzenia".
    > Nie ma "z wyjatkiem samochodow ciezarowych w celu zaopatrzenia..."
    > Czlowiek wjezdza bo wiezie zaopatrzenie. To jemu przy zatrzymaniu trzeba
    > podac podstawe prawna.
    >

    > Boguslaw

    A co ja napisalem? Zeby pytanie to skierowac do autorow tabliczki czyli
    wladz miasta lub zatrzymujacego policjanta.

    Leszek

  • 15. Data: 2002-02-27 19:30:21
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Leszek <l...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup
> [...]

    Bo konkretow ,czyt.podstaw prawnych brak.Napisz wiecej zamiast
    jednozdaniowej ironii.

    Leszek

  • 16. Data: 2002-02-27 20:38:45
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "poreba" <d...@p...com> napisał:

    >Może jak 2 osoby to wytłumaczą to zrozumiesz.
    Obawiam się, że też nie zrozumie :-(

    >Znasz- odpowiedz, nie wiesz? przyznaj to.
    Brawo ! Tępić należy nieudolne próby 'zaistnienia' za wszelka cena na
    liscie. Od siebie dodam:
    'nie wiesz, to nie pisz nic - lepiej poczytaj tych co wiedza cokolwiek
    na podany temat' !
    Artur Golański

  • 17. Data: 2002-02-28 07:33:52
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik Leszek <l...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5jbqj$8fn$...@o...icpnet.pl...

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > dyskusyjnych

    [...]
    > Chyba masz urojenia.Gdzie ty widzisz te pytanie?
    Masz rację:
    "W związku z tym mam pytanie: Czy są przepisy mówiące, że samochód wożący
    zaopatrzenie musi być zarejestrowany jako ciężarowy."
    to zupełnie 2 różne kwestie i zadawanie takich pytań
    na psp jest zupełnie bezzasadne ;)))

    pozdr
    ///
    /poreba
    ///robert

  • 18. Data: 2002-02-28 08:11:47
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liscie. Od siebie dodam:
    > 'nie wiesz, to nie pisz nic - lepiej poczytaj tych co wiedza cokolwiek

    A co ty napisales?

  • 19. Data: 2002-02-28 08:47:53
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > przynajmniej WZ z wpisanym odbiorca na danej ulicy), to nie masz
    > prawnego obowiazku umieszczania tabliczki i nie jest wazne jakim

    Widze ze na sile chcesz zaistniec na grupie.O tym ze w kodeksie drogowym
    nie ma slowa o tabliczce zaopatrzenie to wszyscy wiedza.Nie wiesz? To nie
    pisz.

  • 20. Data: 2002-02-28 20:43:09
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "poreba" <d...@p...com> napisał:

    >"Czy są przepisy mówiące, że samochód wożący
    >zaopatrzenie musi być zarejestrowany jako ciężarowy."
    Nie ma !

    Artur Golański