  • 21. Data: 2002-02-28 20:43:13
    Temat: Re: Re: Pytanie o samochód dostawczy
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    >Widze ze na sile chcesz zaistniec na grupie.
    Dobre :-))) Niektórzy nie musza tego udawadniac :-)

    Poniżej pewnego poziomu dyskusji nie podejmuję !
    PWDW

  • 22. Data: 2002-03-01 07:52:58
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Dobre :-))) Niektórzy nie musza tego udawadniac :-)
    >
    > Poniżej pewnego poziomu dyskusji nie podejmuję !

    Czyzby wlasne slowa tak cie zdenerwowaly? Zanizasz poziom dyskusji aby sie
    wycofac? Czy podales jakies fakty ktorych ja nie podalem? Co wniosles do
    dyskusji? Zaistniales na grupie? Ja przynajmniej odeslalem go po pomoc do
    policjanta ktory sie czepia.

    Leszek