  • 1. Data: 2002-02-26 09:02:00
    Temat: kontrola sieci amatorskiej ??!!
    Od: "MrG" <m...@n...lub.pl>

    Witam ...
    Jestem adminem sieci Amatorskiej na moim osiedlu
    Zadzwonil dzis do mnie jakis "Pan"
    podajacy sie za pracownika Urzedu Telekomunikacyjnego.
    Powiedzial mi ze mam sie poddac kontroli
    zgodnie z prawem telekomunikacyjnym.
    Na dzialanie sieci mam zgode itp.

    Kiedys slyszalem ze sieci lan trzeba zglosic do
    jakiegos urzedu. Ale nikt nic o tym nie wiedzial wiec
    nikt nic nie zglaszal. Takich sieci w lublinie jest kupa
    i do nikogo nie dzwonili tylko do mnie !!

    Moze ktos mi powie jak mam sie przygotowac na spotkanie z tym "Panem"
    bo niezabardzo wiem co jest ...

    Z gory dzieki ...

    MrG