  • 1. Data: 2002-03-02 21:49:24
    Temat: Pytanie o karalność
    Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Interesuje mnie taka rzecz:

    W przypadku wyroku w zawieszeniu wynoszacego 8 mies na 3 lata po jakim
    czasie znowu bedzie mozna uzyskac "pozytywne" zaswiadczenie o niekarlnosci?
    Czy trzeba zalatwiac cos osobiscie czy automatycznie czysci sie konto w
    bazie skazanych?

  • 2. Data: 2002-03-03 08:18:24
    Temat: Re: Pytanie o karalność
    Od: "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niekarlnosci?
    > Czy trzeba zalatwiac cos osobiscie czy automatycznie czysci sie konto w

    1) Konto na pewno czyści się automatycznie.
    2) Nie mam pewności, trzeba to sprawdzić w Kodeksie Karnym, ale chyba po 5
    latach jest przedawnienie
    Krzysztof - Warszawa
    k...@p...onet.pl lub k...@i...net.pl
    http://krw1618.republika.pl

  • 3. Data: 2002-03-03 08:44:03
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 3 Mar 2002, Krzysztof W. z Warszawy - Polska wrote:

    > 1) Konto na pewno czyści się automatycznie.

    Tak.

    > 2) Nie mam pewności, trzeba to sprawdzić w Kodeksie Karnym, ale chyba po 5
    > latach jest przedawnienie

    Nie przedawnienie, tylko zatarcie skazania. W przypadku wyroków w
    zawieszeniu - 6 miesięcy od końca okresu próby.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.