  • 1. Data: 2002-03-02 18:29:28
    Temat: Re: Prawko na motor
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał,
    oj napisał, napisał...., że aż wstyd za Niego:

    >1. Decyzję o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym wydaje
    >kierownik rejonowego urzędu rządowej administracji ogólnej .
    >Czyli nie koniecznie starosta
    Żal mi Cię Leszku !
    Twoja niepohamowana chęć zemsty zaslepiła cię całkowicie !
    Przenosisz niesłuszne urazy z jednej listy na druga (na pl.soc.news
    już raz napisałem iż NIE interesuje mnie dyskusja poniżej pewnego
    poziomu (czytaj pyskówki i niemerytoryczne udawadniania racji).
    Dlatego też tam nie odpisałem Ci, pomimo dalszych zaczepek z twojej
    strony.
    Tu robię wyjatek ponieważ widac Twoje BRAKI w posiadanej wiedzy -
    skoro "Pan Golański" twierdzi, że starosta, to znaczy starosta .
    Oto podstawa prawna mojej wypowiedzi (zobacz 1998 r. !!):
    ustawa z dnia 24 lipca 1998 r. o zmianie niektórych ustaw
    okreslajacych kompetencje organów administracji publicznej - w zwiazku
    z reformą ustrojową państwa (Dz. U. Nr 106, poz. 668)
    Art. 127. ..."kierownik rejonowego urzędu rządowej administracji
    ogólnej" zastępuje się użytym w odpowiednim przypadku wyrazem
    "starosta".

    P.S. Słowa 'przepraszam' nie oczekuję !

    >utraty przez kierowcę kwalifikacji, co stwierdza się na
    >podstawie wyniku egzaminu państwowego,
    Na który to egzamin kieruje starosta w oparciu o art.114 PoRD
    - o tym własnie pisałem.
    Nie wolno mylic pojec ! Jesli ma kat.B, to starosta kieruje mnie na
    egzamin kontrolny z TEJ kategorii (nie może mnie wysłać na C, D, A).
    I w odwrotna strone - jesli ktos nie zda na kat A, to wcale nie
    oznacza, ze nie posiada umiejętnosci do kierowania samochodem.

    >Czyli byc moze Cpt.Nemo ma racje mowiac ze gdy obleje sie test mozna utracic
    >pr.jazdy.
    Na to już odpowiedziałem w poprzednim poscie ('nie tak szybko')
    Proszę udowodnić, ze jest inaczej podpierajac się konkretnym zapisem
    prawa.
    Podpowiem: cofa się m.in w przypadku :
    - 'niepoddania się sprawdzeniu kwalifikacji' (art 140 ust. 1 pkt 4
    lit a) lub
    - wyniku negatywnego tegoż sprawdzenia, czyli 'utraty kwalifikacji'
    (art 140 ust. 1 pkt 2)
    Polecem:
    http://www.kki.net.pl/~artgol/egzamin.htm

    a także najnowsze Rozp. MI w sprawie szkolenia, egzaminowania i
    uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i
    egzaminatorów.

    >nie na miejscu jest zwracanie uwagi o nie odbieraniu a o cofaniu.
    Cytat z PoRD art. 140. 1. "Decyzję o cofnięciu uprawnienia do
    kierowania pojazdem silnikowym wydaje starosta."
    Podaj, jesli potrafisz, gdzie w PoRD użyto zwrotu 'odbiera'.

    'Nie na miejscu' ? BEZ komentarza :-P

    A na koniec: nie cytuj Leszku listów całych - tnij zbedne fragmenty,
    chociaz w ten sposob szanuj innych (to z Netykiety, ktora zapewne
    znasz) i jesli mozesz - mniej agresji - wyluzuj sie :-)
    Spróbuj w nas widzieć ludzi - w zamian my zobaczymy w Tobie człowieka.

    Artur Golański

  • 2. Data: 2002-03-02 19:03:53
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Panie Golanski idz pan poskaz sie mamie ze inni wyrazaja inne opinie na
    grupie dyskusyjnej:)))))))))

    Leszek