  • 1. Data: 2002-03-02 20:05:23
    Temat: Tym razem ochrona danych osobowych
    Od: "prac" <p...@i...pl>

    Czy istnieje mozliwosc uzyskania skads zgody na
    opublikowanie w pelnej formie (tzn. z podaniem nazwisk)
    pozwow i pism procesowych, ktore
    ktos wytacza przeciwko mnie ?

    Chcialbym zaprezentowac Wam sprawe
    z moja lokatorka w pelni a bez publikacji pozwow raczej sie to nie uda

  • 2. Data: 2002-03-02 21:16:52
    Temat: Re: Tym razem ochrona danych osobowych
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Powiem ci jedno.
    W Niemczech na usenecie, taki numer by nie przeszedl.
    Nie dosc ze nie szanujesz naszego cennego czasu to jeszcze wprowadzasz w
    blad
    wyciagajac kolejnego krolika i kolejne nowe okolicznosci.
    W Niemczech na usenecie zostalbys raz porzadnie op...
    i drugi raz nie mialbys juz smialosci naduzywac zaufania uzytkownikow
    usenetu.

    prac wrote:

> [...]
    > ktos wytacza przeciwko mnie ?
    >
    > Chcialbym zaprezentowac Wam sprawe
    > z moja lokatorka w pelni a bez publikacji pozwow raczej sie to nie uda

    A po co nam nazwiska, adresy, nazwa miejscowosci, nazwa i siedziba sadu
    jezeli na skanie te tresci zamalujesz to w czym problem.

    Ale bardziej interesujace bedzie wygranie sprawy przez matke dziecka.
    Zawsze mialem sentyment do dzieci.

    Zatem pa pa pa, i radz sobie dalej sam.

    EOF
    FUT

  • 3. Data: 2002-03-03 08:21:12
    Od: "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "prac" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos wytacza przeciwko mnie ?
    >
    > Chcialbym zaprezentowac Wam sprawe
    > z moja lokatorka w pelni a bez publikacji pozwow raczej sie to nie uda

    Przecież możesz opublikować zasłaniając sprytnie dane osobowe i jesteś
    czysty......
    Krzysztof - Warszawa
    k...@p...onet.pl lub k...@i...net.pl
    http://krw1618.republika.pl

  • 4. Data: 2002-03-05 20:36:55
    Od: k...@e...com (Klon papierosiarza)

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in message
    .
    > Powiem ci jedno.
    > W Niemczech na usenecie, taki numer by nie przeszedl.

    To umiesc na serwerze amerykanskim, gdzie papiery sadowe sa public
    domain, o ile sad nie zapieczetuje, co sie zdarza rzadko.
    http://www.nyed.uscourts.gov/search
    wcisnij formaty pdf i haslo np. Poland

    Zarknij rowniez na:
    http://www.thesmokinggun.com/

> [...]
    > W Niemczech na usenecie zostalbys raz porzadnie op...
    > i drugi raz nie mialbys juz smialosci naduzywac zaufania uzytkownikow

    A od czego jest KF Kolego?

    > A po co nam nazwiska, adresy, nazwa miejscowosci, nazwa i siedziba sadu
    > jezeli na skanie te tresci zamalujesz to w czym problem.

    Adresy to raczej kwestia kultury osobistej. Zreszta co to kogo
    obchodzi?