  • 1. Data: 2002-03-02 22:39:05
    Temat: pilny problem dla (bardzo) dobrego prawnika
    Od: "India" <I...@p...onet.pl>

    Nie mogę za dużo ujawniać, ale spróbuję podać najistotniejsze rzeczy.
    Pewna osoba dostała wezwanie do sądu, że będzie przesłuchiwany(a) w charakte
    rze strony. Niestety osoba ta nie może w wyznaczonym terminie stawić się do
    sądu, gdyż niedługo wyjeżdża daleko poza miesce zamieszkania. Wyjazdu nie mo
    żna przesunąć, odwołać ani przyjechać na ten dzień na rozprawę. Od tego wyja
    zdu zależy dalsza egzystecja a także przyszłość tej osoby.
    Wszystko byłoby dobrze gdyby możnabyło napisać usprawiedliwienie do sądu. I
    tu tkwi problem. Otóż przeciwna strona nie może w żaden sposów dowiedzieć si
    ę, że ta osoba wogóle wyjeżdża a tym bardziej gdzie i po co (jest to sprawa
    bardzo poważna, gdyż strona przeciwna jest bardzo nieobliczalna, jednak na z
    ewnątrz gra osobę bardzo uczciwą i grzeczną i niestety udaje mu się o, bo ja
    k dotąd nawet biegli mu wierzą - choć śmię wątpić czy tutaj nie wchodzą w gr
    ę jakieś "podarunki").
    Błagam o poradę. Co zrobić, żeby sąd usprawiedliwił nieobecność, nie wyznacz
    ył nowego terminu (a wyjazd jest raczej dłuższy) w okresie wyjazdu i jeszcze
    by druga strona pod ŻADNYM pozorem nie dowiedziała się o powodach nieobecnoś
    ci.

    Tylko proszę mi nie pisać, że można zaznaczyć w piśmie do sądu, że nie ma ud
    ostępniać usprawiedliwienia, czy powodów nieobecności drugiej stronie, bo ja
    k dotąd takie wnoszenie kończyło się tym, że druga strona "swoimi" kanałami
    dowiadywała się wszystkiego i bardz, ale to bardzo szkodziła.

    Byłabym wdzięczna za odpowiedzi na priv.

    Ps Jeśli ktoś się dostatecznie wykaże w tej kwestji, być może być może być m
    oże sfinansuję obronę mojej(mojego) znajomej(znajomego) właśnie z Twoim udzi
    ałem. Dlatego warto trochę pomyśleć.... Tylko proszę KONIECZNIE na priv.