  • 1. Data: 2002-03-02 19:56:32
    Temat: zarzadzenie z 1985r. pilne!
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    witam,
    pilnie poszukuje Zarzadzenia Nr.14 Ministra Lesnictwa i Przemyslu Drzewnego
    z dnia 23 sierpnia 1985r. w sprawie Zasad ustalania wartosci drzewostanow
    (Dz. Urzed. M.L. i P.D. Nr.2, poz.7 z 1985r.).
    mi niestety nie udalo sie znalezc...
    ps. wyslalem tez post na pl.sci.lesnictwo ale tam chyba malo sie ludzie
    odzywaja :< - licze na Wasza pomoc :)
    z gory dzieki za odzew z linkiem czy cus...

  • 2. Data: 2002-03-03 08:31:46
    Temat: Re: zarzadzenie z 1985r. pilne!
    Od: "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czarny_kruk" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odzywaja :< - licze na Wasza pomoc :)
    > z gory dzieki za odzew z linkiem czy cus...

    Gdzie mieszkasz? Udaj się do najbliższej biblioteki mającej prawo do tzw.
    egzemplarza obowiązkowego. Znajdziesz tam 95% dorobku wydawniczego RP
    (wydawcy mają obowiązek bezpłatnego przekazywania wszystkiego co wydrukowane
    do kilkunastu bibliotek) a tym samym wszystkich Dz.Urz.M.L.
    Wykaz bibliotek uprawnionych do egzemplarza obowiązkowego jest w Dzienniku
    Ustaw. Nr tego dziennika mozesz otrzymać np. z Dz.Uzupełniania Zbiorów od
    kierownika Oddziału Egzemplarza Obowiązkowego lub po prostu z Informatorium
    (Dział Informacyjno-Bibliograficzny)
    http://www.biblpubl.waw.pl/bpw/email.htm lub z Biblioteki Narodowej.

    Jeśli bardzo Tobie na tym zależy... mogę spróbować coś załatwić idąc do
    Biblioteki w charakterze czytelnika i wydobywając dla Ciebie xero tego aktu.
    Krzysztof - Warszawa
    k...@p...onet.pl lub k...@i...net.pl
    http://krw1618.republika.pl