  • 1. Data: 2003-11-22 21:47:33
    Temat: Pytania dot.: protokol, nagranie przebiegu rozprawy, mobbing
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl>

    Przepraszam,ze ponownie (nie zaznaczylam,ze to pytania)

    Sprawa toczy sie sadzie pracy. Dla mnie to pierwsza sprawa sadowa, mam
    nadzieje, ze ostatnia. Moje pytania:
    1. - w jaki sposob wniesc na rozprawie zastrzezenie do protokolu, gdy sa
    uchylane pytania?
    2. - czy mozna nagrac przebieg rozprawy na dyktafon?
    3. - czy w sprawach rozpoczetych w 2001 roku, nie zakonczonych, mozna
    przywolywac w toku procesu przepisy wchodzace w zycie w 2004 roku(dot.
    dyskryminacji i mobbingu); nastepna rozprawa bedzie juz po wejsciu w
    zycie wymienionych przepisow?

    Bardzo prosze o wskazowki.

  • 2. Data: 2003-11-22 22:14:04
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ali-baba" <a...@m...riz.pl> napisal

    > 2. - czy mozna nagrac przebieg rozprawy na dyktafon?

    Sprawe te reguluje kodeks postepowania karnego w art 358. "Jezeli nie
    przemawia przeciw temu wzglad na prawidlowosc postepowania, sad na wniosek
    strony wyraza zgode na utrwalenie przez nia przebiegu rozprawy za pomoca
    urzadzenia rejestrujacego dzwiek"

    Z powazaniem
    treneros
    t...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-11-22 22:26:39
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    treneros wrote:
    > Sprawe te reguluje kodeks postepowania karnego w art 358.

    kpk? w sądzie pracy? :)

    KG

  • 4. Data: 2003-11-22 22:46:19
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "treneros" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > strony wyraza zgode na utrwalenie przez nia przebiegu rozprawy za pomoca

    hm.... czy aby na pewno? :-)

  • 5. Data: 2003-11-22 22:55:49
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl>

    jaki wplyw moze miec nagrywanie rozprawy na prawidlowosc postepowania?

  • 6. Data: 2003-11-23 06:57:49
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    > kpk? w sądzie pracy? :)

    ..przepraszam, moje zagapienie....oczywiscie ze nie kpk

    Z powazaniem
    treneros
    t...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2003-11-23 18:51:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > jaki wplyw moze miec nagrywanie rozprawy na prawidlowosc postepowania?

    Jesli swiadków jest wiecej i planuje sie ich przesluchanie na kilku
    rozprawach, to nie byloby dobrze, gdyby Ci swiadkowie znali szczególy
    zeznan wczesniej przesluchanych. Oczywiscie mozna sie umówic, ale po
    pierwsze nie zawsze wówczas sie wszystko "uzgodni" i sad moze zlapac na
    jakiejs niejasnosci, a po za tym potrzebna by byla do tego wola jakiejs
    osoby, która byla na rozprawie. W sprawach karnych gdzie podejrzany jest
    zatrzymany, to pozostaja adwokaci, prokurator, dany swiadek i sklad
    orzekajacy. W takich sytuacjach nagranie moze byc szkodliwe.

    W prostych sprawach, tym bardziej przed sadem pracy, to nie spodziewam
    sie, by nagrania zakazano.