  • 1. Data: 2003-11-22 20:50:26
    Temat: Pytanko ?
    Od: "Henryk " <h...@N...gazeta.pl>

    http://www.consulto.pl/index.html
    Proszę, co myślicie o tej firmie. Czy może mi pomóc w kłopotach finansowych.
    Dziękuję Henryk.

  • 2. Data: 2003-11-23 17:15:29
    Temat: Re: Pytanko ?
    Od: "Henryk " <h...@g...pl>

    Nie mam odpowiedzi,chyba skorzystam z ich pomocy.
    Oby żaden z was nie był w takiej potrzebie jak ja !
    Henryk.

  • 3. Data: 2003-11-23 18:31:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tonący chwyta się brzytwy. No ale jak się zastanowić rozsądnie, to nie
    wiem na czym ma polegać ich geniusz. Własnych środków finansowych z tego
    co piszą nie mają. Negocjacje z wierzycielami, to chyba lepiej samemu
    prowadzić moim zdaniem. No bo zawsze to zupełnie inaczej wygląda. Ciekawy
    jestem ile sobie za to życzą?

    Ja na Twoim miejscu rzucił bym pytanie na grupie pl.biznes.banki. Po
    pierwsze tam więcej fachowców od kredytów, a po drugie może ktoś wymyśli
    inny sposób. No bo moim zdaniem to najlepiej byłoby znaleźć bank, który
    przejał by całe Twoje długi na jakiś rozsądnych warunkach. Raz, a dobrze,
    bo jak będziesz "rolował" zadłuzenie, to sporo stracisz na choćby
    powizjach.