  • 11. Data: 2006-12-04 00:19:11
    Temat: Re: Publikacja nagich zdjęc nastolatki
    Od: Wojtek Sulewski <p...@s...aa>

    Dawno, dawno temu, w odległej g...@w...pl napisał/a:
    > Wg mnie wygląda na jakies 13

    Widać, że wprawione oko ;)

    MSPANC

    pozdr.
    --
    Wojtek Sulewski
    gg: 2087202

  • 12. Data: 2006-12-04 06:53:19
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    scream napisał(a):
    > Ja widzialem ze sto tysiecy takich co wygladaly na 13 a mialy 31 w
    > rzeczywistosci.

    Wystarczy uplesc warkoczyki i juz jest "niesforna nastolatka" ;)

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 13. Data: 2006-12-04 07:41:52
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: r...@w...pl [3 Dec 2006 22:40:53 +0100]:

    > Wg mnie wygląda na jakies 13

    A za licho ciężkie... Nie patrz na rozmiar cycka tylko
    na kształt, i nie patrz na buźkę (pamiętasz Beverly Hills
    90210? tam tacy sami nastolatkowie latali) tylko kuknij
    na kształt tyłka i bioder.
    To jest całkiem dojrzała dziewczynka.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * 2nd Life * Sposób na Mac-a * eBook *

  • 14. Data: 2006-12-04 13:53:48
    Od: moda <u...@i...pl>

    Kira wrote:

> [...]
    > na kształt, i nie patrz na buźkę (pamiętasz Beverly Hills
    > 90210? tam tacy sami nastolatkowie latali) tylko kuknij

    Ja tam wole widziec takie uczace sie w szkole na lekarki czy architektow.

  • 15. Data: 2006-12-04 14:25:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > ale ten album:
    > http://marian51.fotosik.pl/albumy/87847.html

    OK, a gdzie jest jej telefon? ;->

    > Czy nadają się te zdjęcia do ścigania z art. 200 kk ?

    I śpiewamy razem:

    MOHEROWE BERETY
    panują nad światem
    MOHEROWE BERETY
    zaczynają krucjatę

    PS: czy poskarżyłeś się już Ojcu Dyrektorowi?

  • 16. Data: 2006-12-04 14:46:05
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "moda" <u...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tam wole widziec takie uczace sie w szkole na lekarki czy architektow.

    Na zdjęciach sie lepiej prezentują niż w szkole :]

    Pozdro Przemek

  • 17. Data: 2006-12-04 15:50:22
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > OK, a gdzie jest jej telefon? ;->

    Moge ci dac telefon do jej starego, pedofilu jeden!

  • 18. Data: 2006-12-04 15:57:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 4 Dec 2006 07:50:22 -0800, KRZYZAK napisał(a):

    > Moge ci dac telefon do jej starego, pedofilu jeden!

    Pedofilu? Przypominam, ze od 15 r.ż. sprawa jest legalna :) Wszyscy tacy
    kryształowo czyści, hehe, a jak zobaczysz fajnie ubraną młodą dupe na ulicy
    to masz jęzor wywalony do pasa. Z tego co udało mi sie zaobserwować, to 9
    na 10 facetów woli młodsze niż starsze. A ten dziesiąty woli pozostałych
    dziewięciu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2006-12-04 16:04:02
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    scream napisał(a):

    > Pedofilu? Przypominam, ze od 15 r.ż. sprawa jest legalna :)

    A co ma pedofilia do legalnosci? Jak kogos kreci dziewczynka bez cyckow
    i tylka, to chyba cos jest na rzeczy, nie? Rzeczywisty wiek modelki nie
    ma znaczenia.

> [...]
    > to masz jęzor wywalony do pasa. Z tego co udało mi sie zaobserwować, to 9

    Chyba jeszcze nie osiagnalem tego stopnia rozwoju ;>>>

  • 20. Data: 2006-12-04 16:12:09
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 4 Dec 2006 08:04:02 -0800, KRZYZAK napisał(a):

    > A co ma pedofilia do legalnosci? Jak kogos kreci dziewczynka bez cyckow
    > i tylka, to chyba cos jest na rzeczy, nie? Rzeczywisty wiek modelki nie
    > ma znaczenia.

    Pedofilia to pociag seksualny do DZIECI. Jesli bedzie miala 40 lat i brak
    cyckow to tez powiesz ze to pedofilia? Na fotce jest normalna, mloda,
    zdrowa dziewczyna i nie wiem czego tu sie czepiac. Ze ma mniejsze lub
    wieksze piersi? Co z tego, nie kazda musi miec E, nie kazdy takie lubi.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl