  • 1. Data: 2006-12-03 19:00:35
    Temat: własna firma
    Od: s...@g...com

    Chciałbym założyć własne wydawnictwo, tylko kompletnie nie wiem,
    jak się za to zabrać z punktu widzenia prawnego - to znaczy, jak
    założyć własną firmę, czy trzeba mieć jakieś pozwolenia itd.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-03 19:56:23
    Temat: Re: własna firma
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 3 Dec 2006 11:00:35 -0800, s...@g...com napisał(a):

    > Chciałbym założyć własne wydawnictwo, tylko kompletnie nie wiem,
    > jak się za to zabrać z punktu widzenia prawnego - to znaczy, jak
    > założyć własną firmę, czy trzeba mieć jakieś pozwolenia itd.

    Gratuluje, fajnie że nam o tym mówisz. Wszyscy cieszymy sie razem z Tobą.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-03 21:20:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    s...@g...com wrote:
    > Chciałbym założyć własne wydawnictwo, tylko kompletnie nie wiem,
    > jak się za to zabrać z punktu widzenia prawnego - to znaczy, jak
    > założyć własną firmę, czy trzeba mieć jakieś pozwolenia itd.

    Trzeba zacząć od wklepania tematu posta do Google.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-12-04 07:41:26
    Od: "IAN GROUP Działki" <n...@m...pl>