  • 1. Data: 2006-12-03 20:48:11
    Temat: egzemplarz promocyjny
    Od: " " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy moge sprzedac na allegro cd z programem, ktory byl dolaczony do gazety?
    Jest to egzemplarz promocyjny (nie na sprzedaz).

  • 2. Data: 2006-12-03 21:09:26
    Temat: Re: egzemplarz promocyjny
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Czy moge sprzedac na allegro cd z programem, ktory byl dolaczony do
    > gazety?
    > Jest to egzemplarz promocyjny (nie na sprzedaz).

    Musisz się zdecydować, czy on w końcu jest na sprzedaż, czy nie :)

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-12-03 21:46:11
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    v...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > Czy moge sprzedac na allegro cd z programem, ktory byl dolaczony do gazety?
    > Jest to egzemplarz promocyjny (nie na sprzedaz).

    Razem z gazeta - Tak.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2006-12-04 09:17:13
    Od: " " <v...@W...gazeta.pl>

    vertret <v...@o...pl> napisał(a):

    > Musisz się zdecydować, czy on w końcu jest na sprzedaż, czy nie :)
    "Egzemplarz promocyjny, nie do sprzedazy". Taki tekst jest na okladce plyty.
    Nie mam juz tej gazety. Zastanawiam sie, czy moze byc to cos podobnego do
    sprzedazy plyt z jakas darmowa dystrybucja linuxa?

  • 5. Data: 2006-12-04 18:30:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    vertret wrote:

    > Musisz się zdecydować, czy on w końcu jest na sprzedaż, czy nie :)

    On się pyta, czy ten zapis jest wiążący, czy też nie.

    IMHO nie - przynajmniej nie w przypadku odsprzedaży przez osobę prywatną.

    Bo wyobraź sobie, że np. czasopismo już trafiło na makulaturę.