  • 1. Data: 2006-12-03 17:38:32
    Temat: Problem z zarowkiami :(.
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    Witam.
    Kupilem niedawno na allegro zarowki. Jesli kogos to interesuje tutaj jest
    aukcja:
    http://www.allegro.pl/item145944342_swietlowka_kompa
    ktowa_2u_e27_18w_adma%5C.html
    lub inna aukcja na ktorej te zarowki sa sprzedawane:
    http://www.allegro.pl/item146268577_zar_energooszcz_
    promocja_2u_e_27_18_w_90w.html

    Niestety jedna z zarowek, ktore do mnie doszly nie swieci, a pozostale dwie
    swieca
    (identycznie), ale bardzo slabym zimnym swiatlem (2 razy gorzej od moich
    starych 75 W).
    Wartosc zakupu wynosi 21.50 z kosztami wysylki, wiec nie za duzo :). Zgodnie
    ze strona
    "o mnie", reklamacje sa uwzglednione po przeslaniu zarowek na moj koszt.
    Zapewne
    sprzedawca uzna ze te 2 zarowki sa dobre, a jedna wymieni.

    To jednak mnie nie satysfakcjonuje, poniewaz chcialbym miec pelnowartosciowe
    mocno
    swiecace zarowki. Czy istnieje jakas instytucja, ktora sprawdzilaby jasnosc
    otrzymanych
    przeze mnie zarowek? Niby posiadaja certyfikaty, ale dla mnie to lipa.
    Dlaczego jak dostalem
    niedzialajaca zarowke (jak bym chcial wymienic 1), musze pokrywac koszty
    transportu w
    jedna strone? Czy moge czyms postraszyc sprzedawce, zeby przyslal porzadnie
    swiecace
    zarowki, a jak nie to co? :).

    Pozdrawiam Tomasz Kowalczyk

  • 2. Data: 2006-12-03 18:03:44
    Temat: Re: Problem z zarowkiami :(.
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "loli" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwie swieca
    > (identycznie), ale bardzo slabym zimnym swiatlem (2 razy gorzej od moich

    Poczekaj troche. One maja to do siebie, ze powoli sie
    rozgrzewaja i zaczynaja swiecic mocniej.

    pozdrawiam, Jacek

  • 3. Data: 2006-12-03 18:57:20
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    loli napisał(a):

> [...]
    > transportu w
    > jedna strone? Czy moge czyms postraszyc sprzedawce, zeby przyslal porzadnie

    Zwrot towaru (masz na to 10dni od zakupu) bez podania przyczyny. I kup
    porządne a nie cos takiego... :/
    Czego zreszta sie spodziewasz po zarowce za 4.99???

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2006-12-03 19:01:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    loli napisał(a) :

> [...]
    > swieca
    > (identycznie), ale bardzo slabym zimnym swiatlem (2 razy gorzej od moich

    "Nagrzewają" się jakiś czas. Może do max 5 minut.

    > Dlaczego jak dostalem
    > niedzialajaca zarowke (jak bym chcial wymienic 1), musze pokrywac koszty
    > transportu w
    > jedna strone?

    Nie musisz, jeśli jesteś osobą fizyczną. Możesz skorzystać z
    niezgodności towaru z umową. Ustawa z 22.lipca 2002. Sprzedawca
    musi pokryć koszty dostarczenia wadliwego towaru. Spróbować
    zapytać się możesz, ale wiadomo, że na 100% Cię oleje. Tacy
    cwaniaczkowie sprzedają badziew i zbankrutowaliby płącąc za
    zwroty przesyłek.

    > Czy moge czyms postraszyc sprzedawce, zeby przyslal porzadnie
    > swiecace
    > zarowki,

    Ogniem piekielnym?

    > a jak nie to co? :).

    Jeśli niewierzący, to się nie przejmie :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!

  • 5. Data: 2006-12-03 19:38:51
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    > Poczekaj troche. One maja to do siebie, ze powoli sie
    > rozgrzewaja i zaczynaja swiecic mocniej.

    Czekalem z kilka godzin :(.

  • 6. Data: 2006-12-03 19:39:25
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    > Czego zreszta sie spodziewasz po zarowce za 4.99???

    Tego co jest w opisie :). No chyba po prostu je zareklamuje i tyle.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-12-03 22:01:23
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > Czekalem z kilka godzin :(.
    i wszystko jasne - chlam -(

  • 8. Data: 2006-12-04 00:51:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.12.2006 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Nie musisz, jeśli jesteś osobą fizyczną. Możesz skorzystać z

    Nie wystarczy być osobą fizyczną, ale wystarczy być konsumentem.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2006-12-04 06:29:53
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    Po kilku mailach dogadalem sie ze oddam wszystkie swietlowki
    i dostane zwrot za wszystko (z wysylka).
    Pozdrawiam cala grupe i dziekuje za wskazowki Tomek