    From: "Angie" <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psy...
    Date: Sat, 21 Apr 2007 01:56:06 +0200

    Użytkownik "Jaruś" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1177111763.847535.136100@b58g2000hsg.googlegrou
    ps.com...

    >Prawo lokalne: UCHWAŁA Nr LXXIV/1431/06
    >RADY MIEJSKIEJ w ŁODZI

    Mowiasz o prawie lokalnym miasta Lodzi.(mieszkasz w lodzi?) Ja o
    rozporzadzeniu MSWiA. A to slowem nie wspomina o mieszancach. Wiem, ze byly
    brane pod uwage takie zmiany ale zostaly odrzucone przez Sejm. natomiast o
    ile mi swita to w 2005 skreslono z pierwotnego rozporzadzenia obowiazek
    uzyskiwania zgody na trzymanie psa rasy uznanej za agresywna

    >Wiki o tym mówi:
    "jedna z ras psów, nie uznana przez FCI"

    Wiki nie jest wiarygodnym zrodlem informacji i nie ma sie co na nia
    powolywac w powaznych dyskusjach. poczytaj sobie
    http://www.zkwp.pl/regulaminy/mswia.html a jak ci sie bedzie chcialo to i to
    http://www.senat.gov.pl/K5/DOK/DIAR/87/8701.htm

    >Bardziej jestem w stanie przyjąć argumentację Jaska niż Twoją Angie.

    Bo ci na reke. Mnie ani grzeje ani ziebi czy sie zgadzasz ze mna czy nie -
    trzeba bylo nie przyjmowac mandatu tylko isc w sadzie przekonywac sedziego
    ze to ty jestes poszkodowana. Jakie niby srodki bezpieczenstwa powinna
    podjac sasiadka aby uchronic twojego psa-agresora przed skutkiem jego
    glupoty? Postaw sie na moment na jej miejscu - wychodzisz z psem na smyczy i
    w kagancu i nagle rzuca sie na niego jakis pies. Skad mogla niby miec
    pewnosc ze na ataku na psa sie skonczy? Ze to tylko chwilowa szajba twojego
    psa, a nie np atak wscieklizny? Widzac dwa kotlujace sie psy przy swoich
    nogach miala prawo sie czuc zagrozona. Policjanci najwyrazniej podzielili to
    zdanie. Jak czujesz niedosyt batalii sasiedzkich to pozwij sasiadke o zwrot
    kosztow leczenia psa - moze to poprawi ci humor

    Angie