  • Data: 2007-04-21 06:46:52
    Temat: Re: Psy...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaruś" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1177111763.847535.136100@b58g2000hsg.googlegrou
    ps.com...

    > niebezpieczne dla otoczenia wyłącznie przez osoby pełnoletnie - na
    > uwięzi oraz w założonych kagańcach;"

    ale mozesz powiedziec o co ci chodzi?
    pies byl na smyczy, pies byl w kagancu, pies zostal zaatakowany przez
    twojego psa

    owszem, kaganca nie powinna mu zdejmowac, uwazam oto za akt czystej
    zlosliwosci, ale wnosza z twojego opisu, jestem sklonny przypuszczac, ze nie
    bylo to pierwsze takie zajscie pomiedzy waszymi psami i byc moze nie
    pierwsze z twojej winy, wiec byc moze puscily jej w koncu nerwy

    jesli o mnie chodzi calkowita wine za to ponosiz niestty ty i twoj pies