  • Data: 2007-04-21 09:00:10
    Temat: Re: Psy...
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur napisał(a):

    > Godna pochwały i szacunku postawa dla tej pani!!!

    Raczej potępienia. Oba psy były w kagańcach, mogła swojego spuscić ze
    smyczy, nie byłoby rozlewu krwi.

    > Wykazała się inteligencją - dlaczego miała "skazać" swojego pupila na
    > pogryzienie przez Twojego napastnika? Tej pani za to co zrobiła należy
    > się uznanie i pochwała.

    Jak pies w kagańcu może pogryźć? Ale właścicielka pogryzinego psa ma
    problem z posłuszeństwem swojego pupilka, dobrze, że nie podleciał do
    dziecka, bo pewnie kto inny byłby poszkodowany.

    --
    pozdrawiam
    Justyna