  • 1. Data: 2010-05-13 22:19:37
    Temat: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Przychodze do sklepu i okazuje sie ze nie mam tyle gotowki
    towar kosztguje 129 a place jakas 131zl placac karta

    why ?

  • 2. Data: 2010-05-13 22:20:19
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Sklep o ktorym mowa
    http://www.gral.pl

  • 3. Data: 2010-05-13 22:22:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Przychodze do sklepu i okazuje sie ze nie mam tyle gotowki
    > towar kosztguje 129 a place jakas 131zl placac karta
    >
    > why ?

    bo ci sprzedawca doliczyc prowizje do ceny.

    "Nie mamy panskiego płaszcza i co pan nam zrobi"

  • 4. Data: 2010-05-13 23:08:00
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > bo ci sprzedawca doliczyc prowizje do ceny.
    dliczyl
    ale cena detaliczna jest cena nie moj problem ze ma terminal platniocza i
    placi za to prowizje

    jechalem 20km by sie o tym dowiedziec....

    pozatym cena jest cena

    w stanach usa sie mowi jasmo
    placi sie gotowka jest taniej a tu inna metodologia

  • 5. Data: 2010-05-13 23:12:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przychodze do sklepu i okazuje sie ze nie mam tyle gotowki
    > towar kosztguje 129 a place jakas 131zl placac karta

    Jedyne co możesz zrobić, to złożyć reklamację w banku, który Ci wydał kartę
    i zapewnił o bezprowizyjnej obsłudze w sklepie.

  • 6. Data: 2010-05-13 23:22:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 May 2010 01:08:00 +0200, Kris napisał(a):

    > w stanach usa sie mowi jasmo
    > placi sie gotowka jest taniej a tu inna metodologia

    Karta to nie gotówka. Sam piszesz, że nie miałeś gotówki. Zapłaciłeś kartą,
    NIE gotówką. Zapłaciłeś BEZGOTÓWKOWO.

  • 7. Data: 2010-05-14 02:00:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > dliczyl
    > ale cena detaliczna jest cena nie moj problem ze ma terminal platniocza i
    > placi za to prowizje

    zgadza sie.

    > jechalem 20km by sie o tym dowiedziec....
    >
    > pozatym cena jest cena

    zgadza sie

    "i co mi zrobisz?"

    > w stanach usa sie mowi jasmo
    > placi sie gotowka jest taniej a tu inna metodologia

    Nieczęsto. Czasami na stacjach benzynowych jest taniej jak płacisz
    gotówką. Al to jest bardziej w celu naciągnięcia klienta, że tu jest
    taniej i niewiele ma to wspólnego z opłatami związanymi z kartą.

    Cena jest cena i płaci się tyle samo niezależnie od tego czym się płaci.
    Koszta karty wrzuca się w cenę.

    Zdarza, że jak chcesz zapłacić rachunek / podatki / jakieś opłaty
    lokalne i dany urząd/firma korzysta z usług pośrednika karcianego, to
    jemu płacisz "za fatygę". Ale to jest oddzielna zapłata zupełnie innemu
    podmiotowi.

  • 8. Data: 2010-05-14 06:22:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Kris pisze:

> [...]
    >
    > pozatym cena jest cena
    >
    > w stanach usa sie mowi jasmo
    > placi sie gotowka jest taniej a tu inna metodologia

    Zgłoś w instytucji, która obsługuje terminale płatnicze w sklepie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2010-05-14 06:39:28
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 13 May 2010 21:00:46 -0500, witek napisał(a):

    > Nieczęsto. Czasami na stacjach benzynowych jest taniej jak płacisz
    > gotówką.

    A czasami taniej jak płacisz kartą. Tak było swego czasu na Neste

    --
    marcin

  • 10. Data: 2010-05-14 06:46:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-14 08:39, zly pisze:
    > A czasami taniej jak płacisz kartą. Tak było swego czasu na Neste

    I w Tesco i w kawiarni jednej w Gliwicach widziałem i w barze u
    MacDonalda tak było jak chcieli rozreklamować karty.

    Karty są generalnie korzystne dla sprzedawcy, ale co jakiś czas trafi
    się skostniały mutant, podobnie jak w tej akcji przeciwko Płacę z
    Alledrogo, która była z miesiąc temu na tej grupie. Najlepiej omijać
    takich z daleka .

    --
    Przemysław Adam Śmiejek