  • 1. Data: 2010-05-13 15:42:57
    Temat: wyrok zaoczny-uchylenie????
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam.Znajoma otrzymala wyrok zaoczny rozwodu w ktorym sad orzekl wine
    pozwanego,przydzielenie jej-powodce wladzy rodzicielskiej,alimenty na
    dziecko a takze ze to on bedzie pokrywal koszty sprawy, jej maz
    pozwany nie zjawizil sie na rozprawie.Po kilku tygodniach na chwile
    przed uprawomocnieniem sie wyroku zlozyl pozew o uchylenie wyroku
    zaocznego.Wniosl takze ze rozwod ma byc uznany z jej winy i ze koszty
    sadowe ma placic powodka.
    Nie wniosl sprzeciwu mimo ograniczenia mu wladzy rodzicielskiej i sam
    wniosl o rzadsze kontakty z dzieckiem (2 razy w miesiacu),natomiast
    chce decydowac o edukacji dziecka i jego leczeniu.Problem w tym ze
    pozwany nie zgadza sie na edukacje dziecka i jeszcze przed jego
    urodzeniem nie chcial aby dziecko studiowalo.
    Jakie ma szanse teraz powodka, wczesniej nie ujawnila waznych faktow
    ktore w obecnej sytuacji jest w stanie wyjawic i by jej bardzo
    pomogly.Nie chciala tez wczesniej o nich mowic.
    Jakie sa szanse pozwanego, a jakie jej,co ma zrobic w obecnej
    sytuacji?

  • 2. Data: 2010-05-13 16:03:58
    Temat: Re: wyrok zaoczny-uchylenie????
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kasia wrote:
> [...]
    > pomogly.Nie chciala tez wczesniej o nich mowic.
    > Jakie sa szanse pozwanego, a jakie jej,co ma zrobic w obecnej

    jak dziecko bedzie szlo na studia to bedzie mialo 18-tke i nikt nie
    bedzie decydowal o tym czy ma isc czy nie.
    I tak bedzie placil alimenty i tak. az do ukonczenia studiow

  • 3. Data: 2010-05-13 16:21:39
    Od: kasia <l...@i...pl>

    bardziej interesuje mnie kwestia rozwodu

  • 4. Data: 2010-05-14 07:11:51
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "kasia" <l...@i...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > pomogly.Nie chciala tez wczesniej o nich mowic.
    > Jakie sa szanse pozwanego, a jakie jej,co ma zrobic w obecnej

    Udac sie po pomoc do mecenasa.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 5. Data: 2010-05-14 14:58:07
    Od: acelnószz <a...@i...pl>

    Zastanowic sie, czy rozkladanie nóg jest najlpszym sposobem na maslo do bulki i brak
    obciachu dla ostatniej panny na wiosce.

    -----