  • 1. Data: 2006-01-26 23:51:25
    Temat: Przeksięgowanie należności za energię elektryczną
    Od: "vgo" <v...@w...pl>

    Miesiąc temu zakończyłem działalność gospodarczą. Zostało mi po niej dużo
    długów, m.in. dwie niezapłacone faktury za energię elektryczną. Wczoraj
    otrzymałem pismo z elektrowni z informacją że jeżeli nie ureguluję
    należności, zostanie ona przeksięgowana na konto mojego mieszkania (co wiąże
    się z odcięciem prądu). Czy taka praktyka jest zgodna z prawem? D.G. była
    oczywiście prowadzona pod innym adresem niż adres mieszkania. Z elektrownią
    mam dwie różne umowy; jedną na mieszkanie, jedną na lokal. Rachunki za
    energię el. w mieszkaniu są płacone regularnie i nie ma zadłużenia. Czy
    pismo, które dostałem to zwykły straszak? Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2006-01-27 07:53:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    vgo wrote:

> [...]
    > mieszkanie, jedną na lokal. Rachunki za energię el. w mieszkaniu są
    > płacone regularnie i nie ma zadłużenia. Czy pismo, które dostałem to

    Oczywiście jest zgodna z prawem. Ty prowadzący DG i Ty posiadacz
    mieszkania to jest jedna osoba i odpowiadasz za swoje długi.