  • 1. Data: 2006-01-26 20:15:48
    Temat: pogrozki przez internet
    Od: " plonaca" <p...@N...gazeta.pl>

    Poznalam kilka lat temu bardzo milego faceta. Z czasem przestal byc mily a od
    kilku dni przesyla mi pogrozki na maila czy prywatne wiadomosci na stronach z
    ktorych razem korzystamy. Wyzwiska mi nie przeszkadzaly, ale od tygodnia
    dostaje rozpiske tego co mi zrobi jak mnie zlapie, a na moje odpowiedzi ze
    zglosze to na policje dostaje jeszcze wiecej wyzwisk.

    Dodam ze staram sie nie odpisywac na jego wiadomosci, a jesli juz to nie
    prowokuje do dalszych grozb.

    Co moge zrobic w tej sprawie? Czy policja zajelaby sie tym? Zablokowanie konta
    w Internecie nic nie da,bo i tak predzej czy pozniej wpadniemy na siebie w
    realu...

  • 2. Data: 2006-01-26 20:17:35
    Temat: Re: pogrozki przez internet
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik plonaca napisał:
    [..]
    > Co moge zrobic w tej sprawie? Czy policja zajelaby sie tym? Zablokowanie konta
    > w Internecie nic nie da,bo i tak predzej czy pozniej wpadniemy na siebie w
    > realu...

    Niezwłocznie zglosic sprawe na policji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2006-01-26 20:30:11
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl>

    Użytkownik " plonaca" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Co moge zrobic w tej sprawie? Czy policja zajelaby sie tym?

    Oczywiście. Gość będzie miał sprawę karną, aż miło. Niestety chyba nie jest
    świadomy konsekwencji. :) Nie czekałbym na Twoim miejscu ani sekundy, trzeba
    tępić chamstwo.

    K.

  • 4. Data: 2006-01-26 20:53:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik koma napisał:

    > Oczywiście. Gość będzie miał sprawę karną, aż miło. Niestety chyba nie jest

    O naiwnosci ludzka! :)

    ubawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 5. Data: 2006-01-26 21:01:23
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik " plonaca" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Poznalam kilka lat temu bardzo milego faceta. Z czasem przestal byc mily

    No coz, jezeli robilas facetowi nadzieje - a jak juz chcial ugasic Twe
    plomienie - nie chcialas dac mu tego, na co poczatkowo dawalas nadzieje, to
    miej pretensje sama do siebie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2006-01-26 21:11:35
    Od: " plonaca" <p...@g...pl>

    SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał(a):

    > No coz, jezeli robilas facetowi nadzieje - a jak juz chcial ugasic Twe
    > plomienie - nie chcialas dac mu tego, na co poczatkowo dawalas nadzieje, to
    > miej pretensje sama do siebie

    Nie robilam mu zadnych nadziei. Spotkalismy sie kilka razy w realu. Zwykla
    znajomosc. A cala sprawa zaczela sie niewinnie - zostalam moderatorka forum na
    stronie ktora prowadzi no i sie zaczelo...

  • 7. Data: 2006-01-26 21:13:44
    Od: " " <p...@g...pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Użytkownik plonaca napisał:
    > [..]
    >
    > Niezwłocznie zglosic sprawe na policji.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Tylko ze jest jeszcze jedna sprawa. Ja mieszkam do maja w Londynie. Dopiero w
    Polsce nasze drogi zaczna sie przecinac...

    Wiec co, mam wyslac mailem skarge na niego? Zacytowac pogrozki? Podac linki?
    Bo nie mam pojecia co zrobic...

  • 8. Data: 2006-01-26 21:32:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik p...@g...pl napisał:
> [...]
    > Polsce nasze drogi zaczna sie przecinac...
    >
    > Wiec co, mam wyslac mailem skarge na niego? Zacytowac pogrozki? Podac linki?

    Wydrukowac grozby, opisac sytuacje, napisac, ze boisz sie powrotu do
    kraju z jego powodu - o ile sie boisz - i wyslac do prokuratury
    wlasciwej do Twojego miejsca zamieszkania w Polsce.
    Podaj tam swoj polski adres i informacje kiedy wracasz.
    Zapewne wezwa Cie bys zlozyla zeznania i moze sprawa ruszy.
    Albo prokurator ja oleje.

    Mozesz tez pojsc na policje w W.Brytanii i zapytac czy oni taka sprawe
    moga pociagnac.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 9. Data: 2006-01-26 21:42:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > konta
    > w Internecie nic nie da,bo i tak predzej czy pozniej wpadniemy na siebie w

    co dokladnie pisze?

  • 10. Data: 2006-01-26 22:10:32
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl>

    > O naiwnosci ludzka! :)

    Pisze z doświadczenia. Mam za sobą 2 sprawy. Raz sms z internetu, drugi
    ustne groźby przy świadku (tak to się kończy jak się człowiek lituje i
    zatrudnia meneli). Zgłosiłem od razu na policję. Obydwie sprawy zakończyły
    się dla sprawców wyrokami w zawieszeniu, ale jednak wyrokami + grzywny po
    kilkaset zł. :)

    K.