  • 11. Data: 2005-01-11 22:20:49
    Temat: Re: Przekret z Tele2
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2005 21:29:19 +0100, Robert Tomasik naskrobał(a):

    > No wiesz, ale n. do końca jest tak, jak piszesz. Bo jednak korzysta z tego
    > telefonu.

    skąd wiadomo że on korzysta?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2005-01-11 22:43:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie oczywiście, że Tele2 nie musi płacić. Będzie musiał zapłacić TP SA za
    > usługę. Tyle, że to chyba w jego wypadku niebyt korzystne.

    Dlaczego ma płacić operatorowi, który nie wykonał danej usługi?

    M.

  • 13. Data: 2005-01-12 08:14:39
    Od: Sebastian <m...@l...localdomain>

    toa wrote:

    heh, u mnie przyszło że wszystkei połączenia są przekierowane na NOM (czy
    jak mu tam) a ja z nimi też nie zawierałem żadnej umowy (co chwile kogoś
    nasyłali a ja go spławiałem bo miałem darmowe wieczory i weekendy w tpsa) i
    cóż, ktoś się za mnie podpisał

  • 14. Data: 2005-01-12 08:25:12
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <m...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
    > nasyłali a ja go spławiałem bo miałem darmowe wieczory i weekendy w tpsa)

    rozumiem, że

    opłacałeś 85 zł abonamentu w TPSA + rozmowy do 20.00 i na komórki i na
    międzynarodowe.

    Ktoś podpisał za Ciebie umowę z NOMem, TP SA podłączyłe Ci prefiks.

    Połączenia MM, MN i kom szły przez NOM, dostałeś rachunek, którego nie
    zapłaciłeś - co też rozumiem.

    Ale jednak do 20.00 wykonałeś chyba ileś połączeń płatnych nawet w TP SA.
    Normalnie zapłaciłbyś za nie np. 25 zł, w NOMie np. 15 zł.

    Dlaczego masz nie zapłacić za wykonaną usługę?

    To może prowadzić do patologi tego typu:

    Dzwonię po agenta Tele2 - w domu podstawiam swojego kolegę, który podpisuje
    umowę za mnie. Dzwonię ile wlezie i odmawiam płacenia rachunku. Tele2
    blokuje mi połączenia.

    Dzwonię po agenta NOMu i pdst. kolegę....

    Dzwonię po agenta Netii .....

    Dzwonię po agenta INNOFleXu ......

    jak dobrze pójdzie to przez rok mam za frajer rozmowy.

    Jednak połączenia zostały wykonane i ktoś powinien dostać za to pieniądze,
    tylko kto? I jak ma to ściągnąć?

  • 15. Data: 2005-01-12 10:01:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t...@p...onet.pl ...

    > Jednak połączenia zostały wykonane i ktoś powinien dostać za to
    > pieniądze, tylko kto? I jak ma to ściągnąć?

    jezeli TELE2 samo z siebie "podpisało" sobie umowe, załatwiło formalnosci i
    od jakiegos czasu dzwonisz przez ich prefiks, to trzeba to uznac za
    noworoczny podarek!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 16. Data: 2005-01-12 10:56:02
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Podejrzewam, ze ktoś z agentów TELE2 jest nieuczciwy i mając dostęp do baz
    > danych sporządza fikcyjne umowy na nieżyjących abonentów albo starsze osoby
    > licząca to, że zanim się ktokolwiek połapie, to zwinie kasę z prowizji.

    Prawdopodobnie agent po prostu kupił bazę danych. Wbrew pozorom samo kupno było
    legalne, aczkolwiek możliwe, że sprzedający zrobił nabywcę w konia.

    Kilka lat temu jakiś oszust z Niemiec zaczął rozsyłać zawiadominenia o
    milionowych wygranych do prywatnych osób. Ja już nie pamiętam, co tam trzeba
    było kupić, żeby dostać ten milion, ale takich cwaniaczków było w owym czasie
    od cholery i trochę. Ten przypadek był jednak o tyle ciekawy, że te
    zawiadomienia docierały tylko do osób ...zmarłych! Rzecz działa się na Ochocie
    w Warszawie, ale być może, że również w innych miejscowościach. Prawdopodobnie
    temu niemieckiemu oszustowi jakiś polski cwaniak sprzedał bazę ludzi umarłych.
    Mieszkałem wtedy w mieszkaniu po osobie zmarłej 5 lat wcześniej. Zadzwoniłem do
    GiODO, gdzie uprzejma pani poinformowała mnie, że dane osób zmarłych nie
    podlegają ochronie w świetle ustawy z 1997, i ten Niemiec kupił je legalnie.
    Dane wyciekły albo z Urzędu Gminy, albo z administracji cmentarza. Biorąc pod
    uwagę, że na Ochocie było kilka takich przypadków, stawiałem wtedy na urząd.
    Możliwe, że z tym Tele2 jest podobnie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 17. Data: 2005-01-12 12:56:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    <t...@p...onet.pl> popełnił 12 sty 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > Dlaczego masz nie zapłacić za wykonaną usługę?
    Może wpadnę do Ciebie i zamaluję Ci wszystkie szyby na pomarańczowo.
    TANIEJ niżby zrobiła to konkurencja. Zrobię Ci niespodziankę, a co tam.
    Fakturkę na pocztą czy osobiście odbierzesz?

    ... HINT: wykonaną lecz NIEZAMAWIANĄ

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-01-12 13:11:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik poreba napisał:

    > ... HINT: wykonaną lecz NIEZAMAWIANĄ

    Uścislenie - zamawianą ale zupełnie u kogo innego i na zupełnie innych
    warunkach.

    Z praktyki: TPSA przysyła kwit, że zgodnie z dyspozycja bleble zmienia
    delikwentowi preselekcję z telecwaj na nom. Istotnie taka dyspozycja
    była. Następnie miesiąc później przychodzi kfit z tepsy w formie faktury
    za połączenia miedzystrefowe i międzynarodowe. Okazało się, że kochana
    tepsa zdjęła preselekcję na telecwaj, ale "zapomniała" założyc na nom.
    Reklamacja, w pierwszym kroku odrzucona, odwołanie (wtedy jeszcze można
    było). Telefon z reklamacji i zaczynają sie negocjacje.
    - Damy Panu zniżkę 30 % bo o tyle naszym zdaniem zapłaciłby Pan mniej.
    - A skąd telekomunikacja wie, jaką mam taryfe w NOMie. A może prezes dał
    mi prezent na gwiazdkę i wszystkie rozmowy bezpłatne?

    Faktura korygująca na pełną kwotę.

    Numer taki powtórzył się przez sześć miesięcy do czasu założenia
    preselekcji na NOM :-) Miejsce akcji - SN 032

    M.

  • 19. Data: 2005-01-12 15:06:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> popełnił 12 sty 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:cs37mr$6c6$1@inews.gazeta.pl:

    > Uścislenie - zamawianą ale zupełnie u kogo innego i na zupełnie innych
    > warunkach.
    to zmodyfikujmy:
    malowanie okien na pomarańczowo olejną wykonam
    -zostaje
    a to, że tatko## sobie zamówił malowanie ścian emulsyjną na kanarkowy
    -dodamy.
    Zrozumie?

    > Numer taki powtórzył się przez sześć miesięcy do czasu założenia
    > preselekcji na NOM :-) Miejsce akcji - SN 032
    Toż bakterie i inne dżdżownice szybciej się uczą ;))

    --
    pozdro
    poreba

  • 20. Data: 2005-01-12 15:13:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba wrote:

    > Toż bakterie i inne dżdżownice szybciej się uczą ;))

    Cytując Pietrzaka: "...widać bakterie mają mózgi - w porównaniu..." ;->