  • 21. Data: 2005-01-12 15:54:11
    Temat: Re: Przekret z Tele2
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:cs1kqh$gc0$1@inews.gazeta.pl...

    > Dlaczego ma płacić operatorowi, który nie wykonał danej usługi?

    Nie jest tak, jak piszesz. Przecież telefon ma podłączony do łącza TP SA.
    Jeśli stwierdzimy, ze bezprawnie dokonano przekierowania na Tele2, to w
    konsekwencji dochodzimy do wniosku, że nie jest on uprawniony do niższej
    stawki, bo przecież umowy nie podpisywał. W dalszej kolejności pozostaje
    sprawa, komu powinien zapłacić za usługę. Przyznam, ze nie wiem, jak
    dokładnie prawnie jest umocowane to Tele2, bo przecież sieć jest TP SA.

    Ale po części masz rację. Tak więc ma on obowiązek zapłacić wykonawcy usługi
    (TP SA lub Tele2) wg stawki swojego operatora.

  • 22. Data: 2005-01-12 16:01:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik poreba napisał:

    > Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> popełnił 12 sty 2005 na
    > pl.soc.prawo utwór news:cs37mr$6c6$1@inews.gazeta.pl:

    > to zmodyfikujmy: malowanie okien na pomarańczowo olejną wykonam
    > -zostaje a to, że tatko## sobie zamówił malowanie ścian emulsyjną na
    > kanarkowy
    > -dodamy.
    > Zrozumie?

    Moja rozumieć od początku. Dla inaczej myślących podałem ten przykład

    > Toż bakterie i inne dżdżownice szybciej się uczą ;))

    System. Pan rozumie? System.

    M.

  • 23. Data: 2005-01-12 16:45:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> niebacznie popelnil

    > Moja rozumieć od początku. Dla inaczej myślących podałem ten
    > przykład
    Biję się z hukiem w cherlawą klatę: to nie była 2 osoba, tylko 3, 3!
    Ani nie: Twoja siedzieć-moja chodzić. ;)
    A Twoje zdanie /zbiezne z moim/ znalem wczesniej z pmt.

    Chociaż... rozumiem niepewność co moich intencji,
    w czasie gdy atakujący utf podnosi głowę, a stare przyzwyczajenia
    do kulawych czytników pozostają - mnie również różnego rodzaju
    robaczko-zawijasy dezorientują.

    --
    pozdro, z dużym ;)
    poreba