  • 1. Data: 2005-01-11 19:04:41
    Temat: Wymiar urlopu-czy pracodawca sciemnia???
    Od: "Rodezjan" <r...@n...gazeta.pl>

    Witam Wszystkich!
    Sytuacja jest nastepujaca:
    pracownik zaczyna prace 14.04.2003,wczesniej pracowal tylko na umowy
    zlecenia i umowe o prace przez 3 miesiace.W 2003 wykorzystuje caly
    urlop-niestety nie wiem ile dni, ale zalozmy ze wykorzystal caly.Pracuje
    caly 2004r i kadrowa twierdzi ze nalezy sie tylko 10 dni urlopu za
    rok2004.Czy to mozliwe? Przeciez najmniejszy wymiar urlopu to 20 dni?
    Bardzo prosze o pomoc i dziekuje.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2005-01-11 19:28:52
    Temat: Re: Wymiar urlopu-czy pracodawca sciemnia???
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Rodezjan" <r...@n...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > caly.Pracuje caly 2004r i kadrowa twierdzi ze nalezy sie tylko 10
    > dni urlopu za rok2004.Czy to mozliwe? Przeciez najmniejszy wymiar
    > urlopu to 20 dni? Bardzo prosze o pomoc i dziekuje.

    Może pracuje na pół etatu?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    God must love stupid people, he made so many.

  • 3. Data: 2005-01-11 19:47:00
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 sty o godzinie 20:28, na pl.soc.prawo, Goomich napisał(a):

    > Może pracuje na pół etatu?

    bez znaczenia, i tak sie "przelicza" na godzinowy wymiar urlop w przypadku
    nie pełnoetatowców.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-01-11 23:19:22
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Artur Ch. wrote:

    > bez znaczenia, i tak sie "przelicza" na godzinowy wymiar urlop w przypadku
    > nie pełnoetatowców.

    To jeśli pracuje np. po 4 godziny dziennie. Bo osoby pracujące na pół
    etatu metodą :tylko 2-3 dni w tygodniu, otrzymują w efekcie połowę urlopu.

    --
    MArta
    m...@d...pl

  • 5. Data: 2005-01-12 05:09:28
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    http://praca.gazeta.pl/praca/1,47407,1893545.html
    http://www.nil.finn.pl/xml/oil/oil56/gazeta/numery/n
    2004/n200407/n20040705
    http://prawopracy.fr.pl/14.php

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2005-01-12 14:50:09
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Rodezjan" <r...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > caly 2004r i kadrowa twierdzi ze nalezy sie tylko 10 dni urlopu za
    > rok2004.Czy to mozliwe? Przeciez najmniejszy wymiar urlopu to 20 dni?

    kodeks dawal mu urlop za rok czasu (18 lub 20 dni) od poczatku pracy (1 raz
    na etacie)
    polowe po pol roku i polowe po pol roku.. poprzedni kodeks nie przewidywal
    zadnego !!! urlopu po roku pracy do poczatku roku kalendazowego (w tym
    przypadku od kwietnia 2004 do konca 2004)..
    Zmiana kodeksu byla od poczatku 2004 ale w tym przyadku urlop niestety wg
    starych zasad.. lacznie za cala prace od kwietnia 2003 do konca 2004
    powinien miec zaleznie od stazu pracy (czy studia czy nie) 20 dni
    mysle ze wszystko sie zgadza