  • 21. Data: 2013-10-08 12:27:34
    Temat: Re: Przedmiot zajęcia komornicze go: przetwory
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 11:39:31 UTC+2 użytkownik Krzysztof Jodłowski
    napisał:
    > si� przekr�ci�. Odpowie komornik, bo zamiarem d�u�nika nie by�o
    > wystawianie tej �ywno�ci do obrotu.
    Ale przecież widział co kupuje, komornik nigdzie nie gwarantuje że można to
    bezpiecznie spożyć a kupiec mógł to kupić w celach kolecjonerskich np;)
    Uważsz że nie wolno mi od Ciebie odkupic słoika soku z malin?

  • 22. Data: 2013-10-08 12:36:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 11:39, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Niby nie, ale są przepisy dotyczące żywności. Nie chciałbym być w skórze
    > gościa, który sprzeda te słoiki a potem okaże się, że kupiec to zjadł i
    > się przekręcił. Odpowie komornik, bo zamiarem dłużnika nie było
    > wystawianie tej żywności do obrotu.

    Przecież nie chodzi o to, aby przetwory sprzedać, tylko aby zmotywować
    dłużnika do zapłaty.

    Pani komornik sobie bardzo dobrą reklamę zrobiła wśród wierzycieli.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2013-10-08 12:51:43
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 11:25, Marek Dyjor pisze:

    > a co jest jakis zakaz sprzedaży produktów spożywczych?

    > a czy obrót kokainą jest legalny w RP?

    A obrót żywnością, której wytwarzanie nie było objęte nadzorem sanitarnym?

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 24. Data: 2013-10-08 13:24:11
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    ps.com...
    Jodłowski napisał:

> [...]
    > kolecjonerskich np;)
    > Uważsz że nie wolno mi od Ciebie odkupic słoika soku z malin?

    A jak to zostało wycenione? Na podstawie istniejących kolekcji
    soku z malin? Serio, nawet bez tak ordynarnej kazuistyki, komornicy
    mają dość uprawnień.

  • 25. Data: 2013-10-08 13:36:10
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik ikarek napisał:

> [...]
    >
    > A jak to zostało wycenione? Na podstawie istniejących kolekcji
    > soku z malin? Serio, nawet bez tak ordynarnej kazuistyki, komornicy

    Pewnie wcale nie zostało wycenione. Wystawi na licytacje jako "zestaw
    przetworów domowych o nieznanej zawartości" i za ile sprzeda tyle będzie
    miał.

  • 26. Data: 2013-10-08 15:23:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > W końcu jakiś skuteczny komornik się znalazł.

    Nieskuteczny, bo zajął zupełnie nie to co trzeba.
    Nie przeciw niej toczy się postępowanie.

    Jak widac zresztą nie skonczy sie to dla niej dobrze.

    > A właścicielka przetworów
    > cipa, że powództwa przeciwegzekucyjnego nie wytoczyła.

    bo zeby w szkole uczyli co nalezy robic, to moze by zrobila.

  • 27. Data: 2013-10-08 15:24:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Dyjor wrote:

    > a co jest jakis zakaz sprzedaży produktów spożywczych?

    no jest

    skąd wiesz co jest w środku i jak zostało to przygotowane.

  • 28. Data: 2013-10-08 15:27:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 15:23, witek pisze:

    > Nieskuteczny, bo zajął zupełnie nie to co trzeba.

    Zajął dokładnie to, co trzeba, czyli rzeczy będące we władaniu dłużnika.

    > Nie przeciw niej toczy się postępowanie.

    Nie bada się własności rzeczy w momencie ich zajmowania.

    > Jak widac zresztą nie skonczy sie to dla niej dobrze.

    Dla kogo? Mądrzy wierzyciele wyciągną odpowiednie wnioski.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2013-10-08 15:30:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Zajął dokładnie to, co trzeba, czyli rzeczy będące we władaniu dłużnika.

    > Nie bada się własności rzeczy w momencie ich zajmowania.

    To nie ona jest dłużnikiem a jej mąż.

    > Dla kogo? Mądrzy wierzyciele wyciągną odpowiednie wnioski.

    Jakie? Ze baba teraz bedzie na pierwszych stronach gazet a i tak niczego
    nie odzyska?
    bo przeciez i tak na tą licytację nikt nie przyjdzie.

  • 30. Data: 2013-10-08 15:33:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-08 15:30, witek pisze:

    > To nie ona jest dłużnikiem a jej mąż.

    Czytasz to, na co odpisujesz?

    > Jakie? Ze baba teraz bedzie na pierwszych stronach gazet a i tak niczego
    > nie odzyska?
    > bo przeciez i tak na tą licytację nikt nie przyjdzie.

    Widać nie rozumiesz. Nie chodzi, aby ktoś przyszedł. Chodzi o to, aby
    dłużnik wiedział, że nie będzie mógł z wierzycielem pogrywać.

    Że mu komornik nie powie, że telewizora nie zajmie, bo nie przedstawia
    wartości handlowej, a potem taki telewizor wierzyciel przejmie za grosze.

    I nagle się okaże, że trudno żyć, jak co kwartał wybywają z domu rzeczy
    może mało warte, ale niezbędne do życia.

    --
    Liwiusz