  • 1. Data: 2005-12-26 12:15:13
    Temat: Proszę o radę, pilne!
    Od: Jedrzej <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Założyłem sprawę w sądzie o zaległe wynagrodzenie, wynająłem prawnika,
    natomiast ten prawnik nic nie robi, nawet nie zapoznał się ze sprawą.
    Pozew przeczytał tuż pod salą rozpraw i szukał dopiero w kodeksie o co
    jest sprawa
    (z jakiego pargrafu jest pozew, na początku twierdził że takiego paragrafu
    nie ma, potem
    go znalazł :-))
    Na moje pytanie dlaczego nie przesłuchał w sądzie świadka (de facto świadek
    nie potwierdził naszej wersji bo nawet nie był zapytany o nic przez
    pełnomicnika).
    Pełnomocnik stwierdził że on jest tylko pośrednikiem pomiędzy sądem a mną.
    Na moje pytanie po rozprawie dlaczego nie zadawał pytań powiedział
    dosłownie:
    "A co świadek miał potwierdzić? Ja miałem go pytać?".
    Wg mnie wogóle nie wiedział na jaką okoliczność świadek jest wezwany.
    I tak ze wszystkim, on nie wie, nie rozumie, np. adres pozwanego ma w
    dokumentach
    ale mnie i tek wzywa do kancelarii żebym znalazł ten adres.
    To jest paranoja, po co mi taki pełnomocnik.

    Co powinienem zrobić?

    Jedrzej

  • 2. Data: 2005-12-26 12:24:09
    Temat: Re: Proszę o radę, pilne!
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Co powinienem zrobić?

    zwolnic pelnomocnika, zatrudnic adwokata?

  • 3. Data: 2005-12-26 13:38:29
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości

    > zwolnic pelnomocnika, zatrudnic adwokata?

    Podejrzewam, ze ten pelnomocnik to wlasnie adwokat.

    Mozesz wypowiedziec pelnomocnictwo i znalezc innego pelnomocnika albo
    wystepowac bez pelnomocnika.

    Dan.

  • 4. Data: 2005-12-26 14:19:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jedrzej wrote:

    > Co powinienem zrobić?

    Wypowiedzieć mu pisemnie pełnomocnictwo i poszukać innego adwokata.

  • 5. Data: 2005-12-26 17:57:57
    Od: Jedrzej <m...@p...onet.pl>

    Dnia 26-12-2005 o 15:19:52 witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    napisał:

    > Wypowiedzieć mu pisemnie pełnomocnictwo i poszukać innego adwokata.

    A co z pieniążkami, kazał zapłacić z góry :-(
    Czy jest możliwość odzyskania ich?

    Jędrzej

  • 6. Data: 2005-12-26 18:55:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jedrzej wrote:

    > A co z pieniążkami, kazał zapłacić z góry :-(
    > Czy jest możliwość odzyskania ich?

    Całości na pewno nie.
    O część możesz się droczyć wykazując mu niedbalstwo, ale raczej marne
    szanse.