  • 1. Data: 2005-12-26 09:30:22
    Temat: Zwrot zaliczki - wprowadzenie w błąd
    Od: "Łukasz Piwowarski" <l...@w...pl>

    Witam,

    mam następujący problem. Przymierzałem się do zakupu rolet okiennych.
    Wybrałem firmę, dokonałem pewnych ustaleń przez Internet i poszedłem dokonać
    zamówienia. Wpłaciłem zaliczkę. Nastepnego dnia zorientowałem się, że pod
    wskazanym adresem fukcjonują dwie różne firmy zajmujące się roletami, jedna
    powiedzmy "renomowana", w której to chciałem dokonać zakupu i druga firma
    "krzak", która pewnie w ten sposób przejmuje część klientów tej poprzedniej
    i niestety tam właśnie omyłkowo wpłaciłem zaliczkę. Podczas rozmów w firmie
    "krzak" powoływałem się na stronę WWW tej "renomowanej", nie zostałem jednak
    wyprowadzony z błędu. Chcę teraz odzyskać wpłaconą zaliczkę (na dowodzie
    wpłaty jest zaliczka nie zadatek). Odstąpienie od umowy złożę faksem w
    przeciągu 2 dni roboczych od dnia zamówienia, zaś czas realizacji miał
    wynieść tydzień, czyli 5 dni roboczych. Jakie mam szanse na odzyskanie
    wpłaconej kasy i jaką strategię przyjąć w przypadku gdy natknę się na
    trudności ?

    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt,
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-12-26 10:39:06
    Temat: Re: Zwrot zaliczki - wprowadzenie w błąd
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Łukasz Piwowarski wrote:
> [...]
    > zamówienia. Wpłaciłem zaliczkę. Nastepnego dnia zorientowałem się, że pod

    Zaliczkę czy zadatek - to ważna różnica.