  • 1. Data: 2005-12-25 22:14:02
    Temat: Allegro- kontrahent nie chce wysawic faktury VAT
    Od: "User" <b...@g...pl>

    Witam. Mam następujący problem - kontrachent z serwisu aukcyjnego nie chce
    wystawić faktury Vat- mimo wyraźnego opisu w aukcji. Towar kosztował 150 zł
    i muszę miec na niego fakturę. Co zrobić ?.
    Pozdrawiam: User.

  • 2. Data: 2005-12-25 22:31:37
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    Użytkownik "User" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wystawić faktury Vat- mimo wyraźnego opisu w aukcji. Towar kosztował 150
    > zł i muszę miec na niego fakturę. Co zrobić ?.

    Miałem kiedyś podobną sytuację czekałem za FV prawie miesiąc dopiero jak
    poinformowałem gościa że składam powiadomienie do US że sprzedaje towar
    prowadząc działalność i nie chce wystawić FV
    Po 2 dniach miałem FV

    Tomek

  • 3. Data: 2005-12-25 22:44:21
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    User napisał(a):
> [...]
    > wystawić faktury Vat- mimo wyraźnego opisu w aukcji. Towar kosztował 150 zł
    > i muszę miec na niego fakturę. Co zrobić ?.

    he he, ja ostatnio dostalem odpowiedz, a w uzasadnieniu gosc napisal ze
    nie moze wystawic na zakupiony towar faktury bo nie jest to sprzet
    profesjonalny :D glupszej argumentacji w zyciu nie slyszalem :)

    Jacek

  • 4. Data: 2005-12-25 22:51:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wystawić faktury Vat- mimo wyraźnego opisu w aukcji. Towar kosztował 150
    > zł i muszę miec na niego fakturę. Co zrobić ?.

    powiedz mu ze powiadomisz US, jezeli FV nie moze wystawiac to zglos
    przestepstwo oszustwa
    (wprowadzenie w blad) takich nalezy tepic

    P.

  • 5. Data: 2005-12-26 22:09:45
    Od: "User" <b...@g...pl>

    > powiedz mu ze powiadomisz US, jezeli FV nie moze wystawiac to zglos
    > przestepstwo oszustwa
    > (wprowadzenie w blad) takich nalezy tepic
    >
    > P.

    No tak, ale czy zgłosić to na policję czy do US ?
    Pozdrawiam-User

  • 6. Data: 2005-12-26 22:26:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    User wrote:

    > No tak, ale czy zgłosić to na policję czy do US ?
    > Pozdrawiam-User

    US właściwy dla tego gościa.
    Chętnie mu wpadną na kontrolę.