  • 1. Data: 2005-03-09 08:12:10
    Temat: Proszę o pomoc
    Od: "maxio" <d...@i...pl>

    Witam ! Żyje z żoną od 16 lat w małżeństwie, ale ostatnio pojawiły się różne
    problemy.W rezultacie dochodzi do wielu nieporozumień na tle
    majątkowym.Posiadamy samochód osobowy ,który jest zakupiony zarówno na moją
    żonę jak i na mnie.Mamy ustawową rozdzielczość majątkową ustanowioną po
    fakcie zakupu auta.Żona przywłaszczyła sobie samochód a ja nie mam
    możliwości korzystania z auta.W jaki prawny sposób mogę wyegzekwować
    sprawiedliwy sposób korzystania z w/w auta? Pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2005-03-09 14:39:02
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "maxio" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam ! Żyje z żoną od 16 lat w małżeństwie, ale ostatnio pojawiły się
    różne
    > problemy.W rezultacie dochodzi do wielu nieporozumień na tle
    > majątkowym.

    dalej masz zamiar tkwic w tym zwiazku ? jesli tak to patrz nizej

    Żona przywłaszczyła sobie samochód a ja nie mam
    > możliwości korzystania z auta.

    wez kluczyki i ruszaj

    W jaki prawny sposób mogę wyegzekwować
    > sprawiedliwy sposób korzystania z w/w auta?

    rozmowic sie z zona i ustalic na drodze pokojowej

    pozdrawiam
    Sandra

  • 3. Data: 2005-03-09 16:09:25
    Od: "grzesiek" <m...@p...fm>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > dalej masz zamiar tkwic w tym zwiazku ? jesli tak to patrz nizej
    >
    > Żona przywłaszczyła sobie samochód a ja nie mam

    Witaj Sandro. Problem polega na tym ,że z tym człowiekiem nie da się
    pokojowo ustalić kto i kiedy a do awantur to ja nie chce dopuścić

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-03-09 16:16:35
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "grzesiek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witaj Sandro. Problem polega na tym ,że z tym człowiekiem nie da się
    > pokojowo ustalić kto i kiedy a do awantur to ja nie chce dopuścić

    czuje cos pismo nosem, ze predzej czy pozniej jak czegos nie naprawicie w
    tym zwiazku to samochod /wartosc / podzielicie na sprawie o podzial majatku
    , z postu Twojego wynika,ze zakupiono samochod przez spisaniem umowy tak
    wiec jedno splaci drugiego eh

    Sandra

  • 5. Data: 2005-03-09 16:19:28
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    co prawda jest jeszcze jedno rozwiazanie na , ktore mozna by sie pokusic ale
    musialaby znac Twoje stanowisko jakiej pomocy oczekujesz i na ile jestes
    gotow wystapic przeciwko zonie ?

    Sandra

  • 6. Data: 2005-03-09 16:35:27
    Od: "grzesiek" <m...@p...fm>

> [...]
    > gotow wystapic przeciwko zonie ?
    >
    > Sandra
    >
    >Gotów jestem na wszystkie możliwe sposoby prawnie dozwolone.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-03-09 17:41:32
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

> [...]

    odpowiedzialam prywatnie byc moze jesli skrzynka jest wlasciwa do dojdzie

    Sandra