  • 1. Data: 2005-03-09 06:27:17
    Temat: wynajmowany lokal
    Od: "Krzysiek M." <s...@w...pl>

    Wynajmuję pomieszczenie na działałność w budynku, na pietrze razem ze mną
    wynajmuja inne pomieszczenia jeszcze 2 inne osoby.
    Czy właściciel powinien udostępnić wodę i toaletę ? - jedna z osób
    wynajmujących ma, pozostałe 2 nie

    A jak wygląda sprawa z ogrzewaniem ? czy własciel powinien ogrzewać cały
    budynek czy każdy ma ogrzewanie robić sobie sam ? Moje pomieszczenie ma dwie
    ściany zewnętrzne oraz jedną graniczącą z pustym pomieszczeniem, które jest
    nie ogrzewane /przwie to samo jak by były 3 zewnętrzne ściany/

    Czy takie rzeczy jak ogrzewanie, toalety, wodę regulują jakies przepisy ?

    --
    Krzysiek M.
    GG 3025201

  • 2. Data: 2005-03-09 11:00:13
    Temat: Re: wynajmowany lokal
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek M." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy takie rzeczy jak ogrzewanie, toalety, wodę regulują jakies przepisy ?

    To wszystko powinno być uregulowane w umowie najmu. Jeśli nie ma takiego
    zapisu to najlepiej sporządzić aneks do umowy