  • 1. Data: 2005-03-09 01:31:06
    Temat: Staż absolwencki
    Od: Ernest <e...@U...pl>

    Mam pytanie o staż absolwencki. Z tego co wiem, mogą się o niego ubiegać
    osoby będące absolwentami w ciagu roku od zakończenia studiów. Czy
    dotyczy to również osób, które skończyły studia wyższe, a nastepnie
    przez rok odbywały studia doktoranckie, po roku rezygnując z tych
    studiów. Tak więc minął ponad rok od skończenia studiów magisterskich,
    ale nie minął rok od rezygnacji ze studiów doktoranckich. Czy w takiej
    sytuacji jest podstawa prawna aby ubiegać się o staż? W miarę możliwości
    prosiłbym również o podstawę prawną.

    Pozdrawiam,
    Ernest

  • 2. Data: 2005-03-09 06:43:07
    Temat: Re: Staż absolwencki
    Od: "macie-K" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Ernest" <e...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale nie minął rok od rezygnacji ze studiów doktoranckich. Czy w takiej
    > sytuacji jest podstawa prawna aby ubiegać się o staż?
    obawiam się że nie, studenci doktoranccy nie posiadają uprawnień zwykłych
    studentów,
    ale przypuszczam, że wszystko zależy od wiedzy, a raczej niewiedzy
    pracowników UP i tu są duże szanse na załąpanie się na staż

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-14 19:30:54
    Od: XYZPawel <X...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Mar 2005 02:31:06 +0100, Ernest napisał(a):

    > Mam pytanie o staż absolwencki.
    > Tak więc minął ponad rok od skończenia studiów magisterskich,

    Witam,
    staż przysługuje osobie do 25 roku życia bądź do 27 roku życia, jeśli od
    skończenia studiów nie minął rok - tak więc Tobie nie przysługuje (nawiasem
    mówiąc - nie ma już pojęcia "staż absolwencki", tylko sam "staż");
    jest jednak jeszcze inna aktywna forma - przygotowanie do wykonywania
    zawodu - proponuję starać się własnie o to. Oczywiście przede wszystkim
    musisz się zarejestrowac jako osoba bezrobotna. Pozdrawiam