  • 1. Data: 2004-09-15 09:55:04
    Temat: Propozycja: pl.soc.prawo.rachunkowosc
    Od: Przemysław Rokicki <p...@g...pl>

    Nazwa grupy: pl.soc.prawo.rahunkowosc

    Krotki Opis:
    Problemy zwiazane z prowadzeniem ksiegowosci, rozliczaniem z urzedami itp.

    Moderowana: NIE

    Opis:
    Grupa jest przedewszystkim skierowana do osob chcacych samodzielnie
    prowadzic ksiegowosc. Wiem z wlasnego doswiadczenia ze jest to dosc
    uciazliwe, zwlaszcza na poczatku, czesto zakup jednej ksiazki nie
    wystarcza, pojawiaja sie dziesiatki pytan i zaczynamy wtedy szukac
    odpowiedzi. Najlepszym miejscem na takie pytania bylaby wlasnie ta
    grupa, wszystko bylo by zgromadzone w jednym miejscu a kazdy nowy
    przedsiebiorca prowadzacy samodzielnie ksiegowosc nie mialby problemu z
    wyszukaniem potrzebnych informacji. Wystarczyloby wejsc do archiwum.

    Uzasadnienie:
    Dlaczego nowa grupa? Powod jest prosty, fakt istnieja grupy
    pl.soc.prawo, oraz pl.soc.prawo.podatki, ale znalezienie posta
    na dany temat zwiazany z ksiegowaniem w archiwum tych grup graniczy z
    cudem. Pomijam fakt ze nazwy grup zniechecaja potencjalnych autorow
    tego typu watkow do pisania na grupe. pl.soc.prawo jest zbyt ogolnikowe.
    natomiast pl.soc.prawo.podatki zbyt "waskie" podatki to przeciez mala
    czastka rachunkowosci. pl.sci.ekonomiczne rowniez jest zbyt "ogolnikowa"
    grupa. Tutaj mozna rozmawiac np o zakladaniu dzialanosci, rodzaju spolek
    itp. natomiast pl.soc.prawo.rachunkowosc bylaby przeznaczona tylko i
    wylacznie prowadzeniu ksiegowosci. Dlatego uwazam ze jest to bardzo
    dobry pomysl i na pewno wiele osob na tym skorzysta.

    Autor propozycji: Przemyslaw Rokicki e-mail: p...@g...pl

    Ogloszenie:
    pl.news.nowe-grupy
    pl.announce.newgroups
    pl.soc.prawo
    pl.soc.prawo.podatki
    pl.sci.ekonomiczne

    Czas trwania: dwa tygodnie

    www.love-office.com
    tam znajdziesz drugą połówkę
    nowy darmowy, bez logowania
    serwis randkowy

  • 2. Data: 2004-09-15 10:17:45
    Temat: Re: Propozycja: pl.soc.prawo.rachunkowosc
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Przemysław Rokicki napisał(a) w wiadomości
    > Nazwa grupy: pl.soc.prawo.rahunkowosc

    Ty to raczej nadajesz się do grupy pl.soc.trolle

    Ps. "rahunkowość" to nowe słowo, czy nowa ortografia ?

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-15 11:39:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty to raczej nadajesz się do grupy pl.soc.trolle
    >
    > Ps. "rahunkowość" to nowe słowo, czy nowa ortografia ?

    a gdzies Ty wyczytal rachunkowosc przez "h" ?

    jezeli nie masz zamiaru oddawac glosu to sie nie wypowiadaj w tym watku

    P.

  • 4. Data: 2004-09-15 12:52:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 12:17:45 +0200, Johnson naskrobał(a):

    > Ty to raczej nadajesz się do grupy pl.soc.trolle
    >
    > Ps. "rahunkowość" to nowe słowo, czy nowa ortografia ?

    jak na razie to ty tu trollujesz sensowny post.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-09-15 14:26:17
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 13:39:15 +0200, Przemek R.
    pl> napisał:

    > a gdzies Ty wyczytal rachunkowosc przez "h" ?
    >
    > jezeli nie masz zamiaru oddawac glosu to sie nie wypowiadaj w tym watku

    A ja proponuje pl.soc.prawo.sprawiedliwość

    Byłoby to doskonałe miejsce dla tych, co udzielaja porad w stylu: "po
    sprawiedliwości to się nalezy, ale niech się jeszcze jakiś prawnik wypowie"

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 6. Data: 2004-09-15 14:32:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Byłoby to doskonałe miejsce dla tych, co udzielaja porad w stylu: "po
    > sprawiedliwości to się nalezy, ale niech się jeszcze jakiś prawnik wypowie"

    A co Ci się nie podoba w rozstrzyganiu sprawiedliwie? Potem prawo się
    znajdzie - czasem trzeba tylko mocniej poszukać i włożyć w to odrobinę
    wysiłku, a dopiero jak się nie uda, to trudno... Nie będzie
    sprawiedliwości. ;)

    KG

  • 7. Data: 2004-09-15 14:51:24
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 16:32:03 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

> [...]
    > znajdzie - czasem trzeba tylko mocniej poszukać i włożyć w to odrobinę
    > wysiłku, a dopiero jak się nie uda, to trudno... Nie będzie

    Reguła Kelsena dla rozstrzygania sporów prawnych:
    Zastanów się jakie rozwiązanie byłoby najbardziej prostye, logiczne i
    sprawieliwe, a potem zrób dokładnie odwrotnie a otrzymasz właściwe
    rozwiązanie

  • 8. Data: 2004-09-15 14:54:46
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
> [...]
    > Zastanów się jakie rozwiązanie byłoby najbardziej prostye, logiczne i
    > sprawieliwe, a potem zrób dokładnie odwrotnie a otrzymasz właściwe

    słowo 'właściwe' jest wieloznaczne :)

    KG

  • 9. Data: 2004-09-18 22:37:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > a gdzies Ty wyczytal rachunkowosc przez "h" ?
    >
    > jezeli nie masz zamiaru oddawac glosu to sie nie wypowiadaj w tym watku

    a właśnie, że wyczytał (w pierwszej linii posta)

    <cytat>

    </cytat>