  • 1. Data: 2004-09-15 08:58:07
    Temat: praca w warunkach szegolnych w geodezji
    Od: "Pawel Czerski" <c...@p...onet.pl>

    Pracowałem na terenie Elektrowni jako geodeta.Czy ktoś się spotkał że praca
    geodety na terenie elektrowni jest traktowana jako praca w warunkach
    szczególnych. Szukam przepisow, ktore beda uprawnialy do uzyskania
    wczesniejszej emerytury.

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-09-15 13:17:10
    Temat: Re: praca w warunkach szegolnych w geodezji
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 15 Sep 2004 10:58:07 +0200, na pl.soc.prawo, Pawel Czerski napisał(a):

> [...]
    > geodety na terenie elektrowni jest traktowana jako praca w warunkach
    > szczególnych. Szukam przepisow, ktore beda uprawnialy do uzyskania
    Pracowałeś tam cały czas po 8 godzin przez 15 lat?

    Niestety nawet gdyby tak było to i tak nic z tego, bo każdy zakład ma swoje
    wykazy stanowisk pracy w szczeg. war. i wątpię, że geodeta do nich należy.
    Pewnie tak ci też powiedzieli w elektrowni.
    Możesz pogadać z bhp-owcem, jedynie on może wypisać zaświadczenie,że byłeś
    szczególnie narażony i z tym do sądu pozwać elektrownie o wystawienie
    zaświadczenia. Nierealne prawda?
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)