  • 1. Data: 2004-09-15 08:01:39
    Temat: Prawo kupujacego
    Od: "SandworM" <s...@w...pl>

    Witam!
    Poczytalem troche broszur w sieci ale nie znalazlem czego szukalem , a
    mianowicie:
    Wczoraj kupilem w pospiechu slownik polsko-angielski, wiec nie zwrocilem
    uwagi na to ze nie spelnia on moich oczekiwan, mianowicie nie ma
    transkrypcji :), ale nie w tym rzecz... Mam paragon z zakupu tegoż, czy w
    takim razie moge pojsc dzisiaj do tej ksiegarni i oddac slownik, oczekujac
    zwrotu pieniedzy, lub wymiany na spelniajacy moje oczekiwania?. Dodam ze
    slownik (niestety) nie ma zadnych wad fizycznych. Dzieki za pomoc!

    pozdrawiam
    SandworM

  • 2. Data: 2004-09-15 08:16:13
    Temat: Re: Prawo kupujacego
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

> [...]
    > zwrotu pieniedzy, lub wymiany na spelniajacy moje oczekiwania?. Dodam ze
    > slownik (niestety) nie ma zadnych wad fizycznych. Dzieki za pomoc!

    Iść możesz, ale wymiana zalezy tylko od sprzedawcy.
    --
    Piotr

  • 3. Data: 2004-09-15 08:20:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ci8t35$cei$1@nemesis.news.tpi.pl>, SandworM wrote:
> [...]
    > zwrotu pieniedzy, lub wymiany na spelniajacy moje oczekiwania?. Dodam ze
    > slownik (niestety) nie ma zadnych wad fizycznych. Dzieki za pomoc!

    Tylko dobra wola sprzedawcy.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-09-15 08:39:30
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    SandworM wrote:
> [...]
    > Wczoraj kupilem w pospiechu slownik polsko-angielski, wiec nie
    > zwrocilem uwagi na to ze nie spelnia on moich oczekiwan, mianowicie

    Ehh, najpierw badasz swoje oczekiwania, potem kupujesz :)

> [...]
    > tegoż, czy w takim razie moge pojsc dzisiaj do tej ksiegarni i oddac
    > slownik, oczekujac zwrotu pieniedzy, lub wymiany na spelniajacy moje

    Tak jak juz tu moi przedmowcy pisali mozesz, jednak to wylacznie od
    sprzedawcy zalezy czy zrobi zwrot. Mozesz zaproponowac by wymienil Ci go na
    taki ktory spelnia Twoje oczekiwania czyli bedzie posiadal to czego chcesz,
    o zwrocie pieniedzy raczej odrazu nei gadaj, lepiej podejsc w mily sposob
    sprzedawce.

    > Dodam ze slownik (niestety) nie ma zadnych wad

    Dzieki Bogu, inaczej nie mial bys szans na wymiane slownika lub zwrot :)

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"