  • 1. Data: 2004-09-15 08:16:27
    Temat: wzor poswiadczenia pomocy!!!!!!
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich
    potrzebuję zdobyc od moich bylych wspolpracownikow poswiadczenia, ze
    zajmowalam sie w pracy windykacja. Poswiadczenia te sa mi potrzebne do
    zlozenia w sadzie cywilnym razem z pozwem. Czy sa gdzies wymogi takiego
    oswiadczenia?
    czy wystarczy tekst:
    Ja, XY legitymujacy sie dowodem osobistym numer: XY seria Xy poswiadczam ze
    XX w okresie od/do pracowala w firmie PP i zajmowala sie sciaganiem
    zaleglych naleznosci.
    podpis
    ?
    nie zanm sie n aprawie, dzialam intuicyjnie
    dzieki za podpowiedzi

    Dominika

  • 2. Data: 2004-09-15 19:56:01
    Temat: Re: wzor poswiadczenia pomocy!!!!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Wystarczy bądź co, bo sąd raczej będzie i tak ich przesłuchiwał.