  • 1. Data: 2004-09-15 10:14:16
    Temat: upomnienie opłacenia mandatu
    Od: "krokodyl" <p...@t...com.pl_del>

    Dostałem upomnienie od zarządu dróg i mostów o zapłacenie za parkowanie bez
    opłacenia.
    1) od Kilku lat mam wydane przez WaPark tabliczkę dla inwalidy. Ważność
    bezterminowo.
    2) Upomnienie dotyczy ok 20 mandatów za nieopłacenie parkowania. z ostatnich
    2-3 lat

    Mam pytanie.
    1) Czy aby upominać się o opłacenie mandatu nie powinienem go wcześniej
    dostać, a nie że był teoretycznie włożony za wycieraczkę?
    2) Prawdopodobnie parkowałem w miejscu gdzie nie było koperty dla inwalidy a
    wiadomo że na wielu ulicach ich nie ma, a jeśli są to są zajęte.
    3) Ponoć zmienił się wzór tabliczki. Czy to znaczy że moja jest nieważna?
    Przecież została wydana bezterminowo. Rozumiem że jeśli miałem wydane prawo
    jazdy bezterminowo to trzeba je wymienić ustawowo, ale tabliczki w ustawie
    nie będzie bo to jest tabliczka prywatnej firmy WaPark.

    Suma do zapłacenia to ok 1tys. zł.
    Proszę o pomoc i o paragrafy które mi pomogą.
    Nie jestem pewien czy powinienem dostać mandat do ręki lub pocztą. I jak
    jest z tym parkowaniem.