  • 91. Data: 2009-08-25 13:53:38
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Maddy pisze:
    > Bardzo zgrabny opis faszyzmy.
    > Gratulacje!

    W demokracji, której zdaje się jesteś wielkim orędownikiem też większość
    ustala zasady. Podam przykład: sranie na ulicach. Przyjęło się, że swoje
    potrzeby fizjologiczne załatwiamy w miejscach do tego wyznaczonych, bo
    większość ludzi obrzydzałoby robienie tego na oczach wielu innych ludzi.
    Więc sranie gdzie popadnie jest zabronione. Takie zasady ustaliła
    większość.To był przykład tylko, ale ilustruje, że to większość ustala
    zasady.
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 92. Data: 2009-08-25 13:55:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > W Afryce ciezko sledzic.

    Są tacy co śledzą. Tobie ciężko bo to nie pasuje do Twojej teorii.

    Wiadomo za to jak to rozsiewali w Europie i
    > USA.

    Głównie za sprawą prostytutek z krajów byłego ZSRR.
    Tak samo jak rzeżączka i gruźlica.

    > Caly czas ponad polowa nowozarazonych to homo.

    A źródło tych danych masz jakieś czy może wolisz nie szukać, bo ci się
    teoria posypie?

    Swoją drogą nie rozumiem o co Ci chodzi - wyginą, będziesz miał problem
    z głowy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 93. Data: 2009-08-25 13:57:06
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    SDD pisze:
    > No tak: nauka religii to "pranie mozgu", ale nauka homoseksualizmu jest juz
    > cacy?
    > Moze wszyscy przejdzmy na homoseksualizm (skoro to takie normalne) - za
    > kilkadziesiat lat sie troche planeta nasza oczysci.

    Zgadzam się z Tobą w 50%. Nauki religii oraz propagandy homoseksualnej
    nie powinno być w szkołach. Natomiast powinien być wybór - chcesz
    dziecko posyłać na religię i/lub na naukę o ciotach - to posyłaj, ale
    dobrowolnie!!. Ale w żadnym razie nie powinno być to narzucone odgórnie
    przez rozwiązanie systemowe

  • 94. Data: 2009-08-25 13:59:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Mieszkam w Warszawie niestety i tu niestety już można ich spotkać na
    > ulicy. W stosunku do osób o normalnej orientacji potrafią się zachowywać
    > agresywnie. Już teraz. A więc antycypuję i pytam się: to co będzie dalej?

    A może ty jakieś feromony wydzielasz? Bo jesteś pierwszym człowiekiem
    którego geje atakują na ulicy za orientację.
    A swoją drogą skąd wiedzą jakiej jesteś orientacji???

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 95. Data: 2009-08-25 14:00:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomaszek pisze:

    > W demokracji, której zdaje się jesteś wielkim orędownikiem

    Naucz się wreszcie czytać. Albo może popracuj nad gramatyką?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 96. Data: 2009-08-25 14:03:06
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    PlaMa pisze:
    > czasami mam wrażenie że dożyję końca tej unii :D

    Ano dożyjesz, to już jest w dużej mierze fikcja

  • 97. Data: 2009-08-25 14:04:21
    Temat: Re: [OT] Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    ant pisze:
    > - ksiądz/ księżniczka ?

    Dobre, ale za parę lat nikogo to nie będzie śmieszyć - to będzie NORMALNE

  • 98. Data: 2009-08-25 14:05:49
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Maddy pisze:
    > A może ty jakieś feromony wydzielasz? Bo jesteś pierwszym człowiekiem
    > którego geje atakują na ulicy za orientację.
    > A swoją drogą skąd wiedzą jakiej jesteś orientacji???

    Jak idę z dziewczyną to widzą... myślałem, że się tego domyślisz w jaki
    sposób mnie rozpoznają

  • 99. Data: 2009-08-25 14:47:32
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 25 Sie, 15:55, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Są tacy co śledzą. Tobie ciężko bo to nie pasuje do Twojej teorii.

    Naprawde? Od ktorego roku sledza i w jaki sposob?

    > Głównie za sprawą prostytutek z krajów byłego ZSRR.

    Homoseksualisci w USA zarazali sie od prostytutek z "bylego ZSRR" w
    1981r?
    OIDP to ZSRR rozpadl sie 10 lat pozniej.

    > A źródło tych danych masz jakieś czy może wolisz nie szukać, bo ci się
    > teoria posypie?

    Prosze bardzo:
    http://www.tinyurl.pl?YJhYwvkw
    "Aż o 20 proc. wzrosła w Niemczech liczba zarażeń wirusem HIV w
    pierwszej połowie 2005 roku w porównaniu z pierwszym półroczem 2004 r.
    - poinformował w środę berliński Instytut im. Roberta Kocha.
    60 proc. z 1164 zarażonych w tym okresie stanowią geje. Specjaliści z
    Instytutu Kocha podkreślają, że w przypadku gejów ryzyko zarażenia się
    tym wirusem, powodującym AIDS, podwoiło się w ciągu ostatnich czterech
    lat. Najwięcej zarażeń zanotowano w wielkich miastach - Kolonii,
    Berlinie, Monachium i Frankfurcie nad Menem"

    To przyklad kraju, gdzie geje maja swoja wolnosc. Dla calej Europy,
    gdzie statystyki psuja dziwki z bylego ZSRR wskaznik wynosi 40%. A
    przypominam, ze to raptem 3% populacji.

    > Swoją drogą nie rozumiem o co Ci chodzi - wyginą, będziesz miał problem
    > z głowy.

    Chodzi mi o to, zeby dzialacze publicznie deklarujacy chec wylizania
    rowa bez zobowiazan, orgazmy z mldymi chlopcami, zabawy z grupa
    mlodych przegietych gejow trzymali sie z daleka od moich dzieci. Tylko
    tyle.

  • 100. Data: 2009-08-25 15:19:57
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Tym sie czlowiek rozni od reszty zwierzatek, ze jego zachowaniem nie
    > kieruja wylacznie popedy.

    Czyli według Twojego rozumowania, zachowaniem zwierząt kierują wyłącznie
    popędy. Wobec tego wytłumacz proszę, jakie to popędy kierują homoseksualnymi
    zachowaniami zwierząt, które wymieniłem wcześniej? A może to też zboki i
    trzeba by je próbować nawracać lub leczyć?

    JaromirD