  • 31. Data: 2005-11-10 14:38:04
    Temat: Re: "Proces o komputerowe programy" (z Gazety)
    Od: day <t...@d...com>

    januszek wrote:

    > day napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Michnika? Masz jakąś fobie na to punkcie tego pana? Jest to może związane
    > z tzw depresją jesienną?
    >
    > j.

    1. Jaka to sprawa?
    2. Kryminalna?
    3. Cywilna?
    4. Kto jest strona?
    5. Jaka jest konkrowersja?
    6. Ktore paragrafy?
    7. Jaki byl wyrok?
    8. Przeciwko komu?
    9. Grozi Polsce proces gdzie?
    10. Z jakiego roszczenia?
    11. Dlaczego oczywiste oszustwo podatkowe Kluski jest rownorzedne z ta
    sprawa?
    12. Co jest "bledna decyza prokuratury"?
    13. Dlaczego?

    who, what, when, where, why and how
    Tego ucza w podstawowkach. Widac nie na wydzialach dziennikarstwa.

    kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego i jak. To sa podstawowe pytania
    powinien odpowiedziec artykul przed puszczeniem do druku.

    Teraz wroc do artykulu i sprobuj odpowiedziec na ile z tych testowych
    pytan edytora da sie odpowiedziec.

    Belkot murarza zatrudnionego jako dziennikarz, i tyle.

    N kt

  • 32. Data: 2005-11-10 14:45:51
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 10 Nov 2005 13:12:18 +0100,
    Renata <r...@w...pl> screamed:

    > A jak ktos ma zaszyfrowany dysk to co ?

    To zależy. Jeśli Renata W. ma zaszyfrowany dysk z hasłem "Renatka"
    lub "Renia1978" to w zasadzie tak, jakby go nie miała. (-:
    Jeśli ma jakieś solidne 20+ znakowe hasło, to raczej nie będzie
    jej groziło nic za zawartość.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 15:43:56 user up 10791 days, 3:38, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    May the bugs of many programs nest on your hard drive.

  • 33. Data: 2005-11-10 14:52:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    day napisał(a):

    [...]

    > kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego i jak. To sa podstawowe pytania
    > powinien odpowiedziec artykul przed puszczeniem do druku.

    Masz prawo wyrażać taką opinię. Nie masz jednak prawa do jej narzucania
    innym przez co rozumiem np wyzywanie od 'debili' myślących inaczej. Moim
    zdaniem wszystko z tym artykułem jest ok.

    j.

    ps. Po za tym cytować się naucz. To co robisz to, pod tym względem jest
    właśnie bełkot... W dosłownym tego słowa znaczeniu.

  • 34. Data: 2005-11-10 14:56:00
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

    Pomyslalam o takim czyms: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70399402

  • 35. Data: 2005-11-10 14:58:33
    Od: day <t...@d...com>

    januszek wrote:

    > day napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Masz prawo wyrażać taką opinię.

    To nie opinia, to standard edytorski gazet jeszcze z 18 wieku. :-P

    > Nie masz jednak prawa do jej narzucania
    > innym przez co rozumiem np wyzywanie od 'debili' myślących inaczej. Moim
    > zdaniem wszystko z tym artykułem jest ok.

    Wiec w koncu byl to proces cywilny, czy karny?

  • 36. Data: 2005-11-10 15:10:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chocby taki, ze nie wiadomo czy jest to proces cywilny czy karny. Sam
    > autor pewnie nie potrafi rozroznic.

    sprawa dotyczy sprawy karnej o posiadanie oprogramowania uzyskanego droga
    nielegalna, oczywiscie to absurd, bo jest uzyskany droga legalna a jedynie
    niezgodnie z licencja uzywany (a to odpoiwdzialnosc cywilna jak juz) i teraz
    odbedzie sie pradopdobnie sprawa cywilna o odszkodowanie.
    Naucz sie myslec, bo pozniej belkoczesz jak slusznie zauwazyl Januszek. To
    samo sie tyczy Hestii choc przypuszczam ze Ty i On to jedno i to samo.

    P.

    ps.
    bedziesz szmata jak znow zmienisz ksywke w tym watku.

  • 37. Data: 2005-11-10 15:14:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    day napisał(a):

    > To nie opinia, to standard edytorski gazet jeszcze z 18 wieku. :-P

    Nie prawda. To Twój standart... I chyba na tym polega problem.

    > Wiec w koncu byl to proces cywilny, czy karny?

    Mnie to zupełnie nie interesuje. Jeżeli, z jakiś sobie tylko znanych
    powodów uważasz, że to ważne to proponuje abyś sam się tego dowiedział
    a potem podzielił się z nami tą wiedzą - jeżeli, powtarzam, uważasz to
    za właściwe. Natomiast trolowanie i debilowanie po prostu sobie
    daruj - bądź też, jeżeli jest to silniejsze niż zdrowy rozsądek, tak
    skonfiguruj sobie czytnik newsów żeby dało się Ciebie skutecznie
    plonkować. Zapewniam, że nie jest to trudne i każdy głupi dałby sobie
    z tym rade...

    j.

  • 38. Data: 2005-11-10 15:17:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Renata napisał(a):

    > Pomyslalam o takim czyms: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70399402

    No i w czym to ma niby pomóc?

    j.

  • 39. Data: 2005-11-10 15:26:08
    Od: day <t...@d...com>

    januszek wrote:

    > Nie prawda. To Twój standart... I chyba na tym polega problem.

    Chyba zyjemy w roznych swiatach:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Journalism#Reporting_an
    d_editorializing

    > Mnie to zupełnie nie interesuje.

    a mnie tak. I tego nie dowiaduje sie z artykulu. Rozumiem, ze artykul
    musi spelniac Twoje standardy, a nie ogolne.

    > Jeżeli, z jakiś sobie tylko znanych
    > powodów uważasz, że to ważne to proponuje abyś sam się tego dowiedział
    > a potem podzielił się z nami tą wiedzą

    gazeta jest od informowania a nie dezinformowania.

> [...]
    > skonfiguruj sobie czytnik newsów żeby dało się Ciebie skutecznie
    > plonkować. Zapewniam, że nie jest to trudne i każdy głupi dałby sobie

    wiec na co czekasz? obraz sie na caly swiat i wyplonkuj go calego. :-P

  • 40. Data: 2005-11-10 15:29:13
    Od: day <t...@d...com>

    Przemek R... wrote:

    > sprawa dotyczy sprawy karnej o posiadanie oprogramowania uzyskanego droga
    > nielegalna,

    ale tego dowiadujemy sie od Ciebie, anie od autora belkoty dzienniakrskiego.

    > oczywiscie to absurd, bo jest uzyskany droga legalna a jedynie
    > niezgodnie z licencja uzywany (a to odpoiwdzialnosc cywilna jak juz) i teraz
    > odbedzie sie pradopdobnie sprawa cywilna o odszkodowanie.

    kogo przeciwko komu?

    > Naucz sie myslec,

    niech autor nauczy sie myslec znim zmieni zawod z murarza na dziennikarza.