  • 1. Data: 2005-11-09 19:54:01
    Temat: wymeldowanie
    Od: <b...@k...net.pl>

    Brat podstępem podsunął rodzicom druk stałego zameldowania. w tej chwili ma
    dozór policyjny za włamanie i kradzież, w domu okradł już rodziców i
    młodszego brata ( wyczyścił im konto itp), wraca co 2-3 dni, pijany,
    agresywny, obraża mamę. Mama choruje na nadciśnienie, a on ją poprostu
    wykończy. jak go wymeldować? Pomocy!

  • 2. Data: 2005-11-09 20:22:43
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    <b...@k...net.pl> naskrobał/a w news:437253d9$1@news.home.net.pl:

> [...]
    > dni, pijany, agresywny, obraża mamę. Mama choruje na nadciśnienie, a
    > on ją poprostu wykończy. jak go wymeldować?

    Mieszka tam?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Most people would rather die than think; in fact, they do so.

  • 3. Data: 2005-11-09 20:43:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b...@k...net.pl wrote:
> [...]
    > młodszego brata ( wyczyścił im konto itp), wraca co 2-3 dni, pijany,
    > agresywny, obraża mamę. Mama choruje na nadciśnienie, a on ją poprostu

    A co zmieni wymeldowanie? Zmieni się w anioła czy zniknie z rzeczywistości?

    Poza tym póki zamieszkuje w danym lokalu, nie można go wymeldować.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-11-09 23:43:23
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    b...@k...net.pl wrote:
> [...]
    > młodszego brata ( wyczyścił im konto itp), wraca co 2-3 dni, pijany,
    > agresywny, obraża mamę. Mama choruje na nadciśnienie, a on ją poprostu

    To nie meldunek daje mu prawo do mieszkania, tylko Twoi rodzice
    wpuszczając go do domu.
    Meldunek się nie liczy. Nie daje mu żadnego prawa do mieszkania.
    Równie dobrze możecie po prostu wymienić zamki i go zwyczajnie nie
    wpuszczać.
    Jeśli mieszkanie jest własnością rodziców, a brat jest już dorosły i
    samodzielny, to nie widzę problemu.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 5. Data: 2005-11-10 06:21:52
    Od: <b...@k...net.pl>

    niestety nic z tego, próbowali już tego. to wszedł do mieszkania w
    "towarzystwie" policji, która stwierdziła że skoro ma zameldowanie-i to
    stałe_ to ma prawo wejść o każdej porze dnia i nocy. nic się nie liczy, że
    wraca pijany itp. Młodszy brat ma dopiero 15 lat, nie może się wyspaś,
    przygotować do lekcji, a w tym roku ma poważny egzamin( koniec gimnazjum).
    już nie wiem jak im pomóc

  • 6. Data: 2005-11-10 08:10:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    b...@k...net.pl napisał(a):
> [...]
    > wraca pijany itp. Młodszy brat ma dopiero 15 lat, nie może się wyspaś,
    > przygotować do lekcji, a w tym roku ma poważny egzamin( koniec gimnazjum).

    Nalezalo wiec zawiadomic przelozonego tych policjantow, iz postepuja oni
    niezgodnie z prawem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-11-10 13:30:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b...@k...net.pl wrote:
    > niestety nic z tego, próbowali już tego. to wszedł do mieszkania w
    > "towarzystwie" policji, która stwierdziła że skoro ma zameldowanie-i to
    > stałe_ to ma prawo wejść o każdej porze dnia i nocy. nic się nie liczy, że

    A policjanci przedstawili podstawę prawną? Spisywać numery i donosić
    przełożonym, że mają pracowników-idiotów, co to prawa - którego mają
    niby strzec - nie znają.

    PS: zacznij wreszcie cytować jak człowiek...

  • 8. Data: 2005-11-10 16:41:04
    Od: <b...@k...net.pl>

    Gdzie mogę znależć jakieś przepisy, które to potwierdzą? Udałam się dziś
    osobiście na policje, wyjaśniłam dokładnie sprawę i tam usłyszałam, że
    według przepisów nie można brata nie wpuścić do domu bo jest tam
    zameldowany. A jeśli rodzice go nie będą wpuszczać i dalej będzie musiała
    interweniować policja to rodzice będą ukarani.

  • 9. Data: 2005-11-10 18:52:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    b...@k...net.pl napisał(a):
> [...]
    > zameldowany. A jeśli rodzice go nie będą wpuszczać i dalej będzie musiała
    > interweniować policja to rodzice będą ukarani.

    Trzeba bylo zapytac tych policjantow o podstawe prawna ich dzialania z
    dokladnym wskazaniem Art. ktore oznaczaja, iz osoba przebywjaca w lokalu
    ma prawo w nim przebywac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-11-10 20:42:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    b...@k...net.pl wrote:
    > Gdzie mogę znależć jakieś przepisy, które to potwierdzą? Udałam się dziś
    > osobiście na policje, wyjaśniłam dokładnie sprawę i tam usłyszałam, że
    > według przepisów nie można brata nie wpuścić do domu bo jest tam

    To niech oni przedstawią te przepisy.

    > zameldowany. A jeśli rodzice go nie będą wpuszczać i dalej będzie musiała
    > interweniować policja to rodzice będą ukarani.

    PS: zacznij wreszcie cytować jak człowiek, bo cię gwizdnę...