  • 1. Data: 2005-11-09 19:45:45
    Temat: bubel
    Od: "Tomek" <v...@g...pl>

    Witam
    Mam taki problem. W sobote kupiłem w sklepie AGD uszczelka do lodówki. Po
    założeniu tej uszczelki okazało się że magnesy w niej są bardzo słabe (dużo
    słabsze niż niż te, które były w starej uszczelce) i nie są w stanie
    utrzymać drzwi lodówki. Nadodatek w kilku miejscach magnesy w tej uszczelce
    są zdeformowane (przekręcone). Czy można to reklamować, albo domagać się
    zwrotu gotówki?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-11-09 22:25:36
    Temat: Re: bubel
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dktjvv$510$1@inews.gazeta.pl>, Tomek wrote:
> [...]
    > są zdeformowane (przekręcone). Czy można to reklamować, albo domagać się

    Tak poszukaj tym lub innym googlem strony www lub archiwa tej grupy po
    haśle "niezgodność z umową"

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-11-10 04:04:02
    Od: "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Tak poszukaj tym lub innym googlem strony www lub archiwa tej grupy po
    > haśle "niezgodność z umową"

    ---- A jestes przekonany ze mozna cos takiego zglosic po montazu ?? Ze
    kolega "domowy" ma uprawnienia do montazu ?? Tak tylko sobie gdybam (
    zmiana polozenia magnesow , moze wystapic na skutek zlego montazu ... )

    J,.

  • 4. Data: 2005-11-10 10:29:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dkugi7$87u$1@atlantis.news.tpi.pl>, fotomania.pl wrote:
> [...]
    > kolega "domowy" ma uprawnienia do montazu ?? Tak tylko sobie gdybam (
    > zmiana polozenia magnesow , moze wystapic na skutek zlego montazu ... )

    No jeśli twierdzi, że są dużo słabsze niż powinny być to dlaczego nie?
    Przyjmuję, że tak właśnie jest, a nie że mu się tak wydaje. Moc magnesów
    raczej w zwykłych warunkach nie spada po montażu :)

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2005-11-10 14:14:37
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "Marcin Debowski" wystukał taki tekst:
    > Moc
    > magnesów raczej w zwykłych warunkach nie spada po montażu :)
    chyba że w wyniku niewłaściwego magazynowania/transportu/montażu magnes
    obrócił sie o 180 lub nawet 90 stopni wzdłuz swojej osi, w takiej sytuacji
    umieszczony on bedzie tą gumową czescią i jego "moc" drastycznie spadnie
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 6. Data: 2005-11-11 07:47:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dkvkjv$kpl$1@inews.gazeta.pl>, b3lf3r wrote:
> [...]
    > umieszczony on bedzie tą gumową czescią i jego "moc" drastycznie spadnie

    Nie wiem czy do końca powyższe rozmiem, ale założyłem że inicjator
    wątku nie jest idiotą.

    --
    Marcin