  • 31. Data: 2005-03-02 00:38:16
    Temat: Re: Problemow z adwokatka ciag dalszy
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d02an4$s12$1@inews.gazeta.pl...
    > k...@a...pl napisał(a):
    Dlatego potrzebny jest adwokat by
    > naklonil go do podpisania

    adwokat to sobie moze :)

    lub zalatwil to inaczej.

    napisze do sadu to co sama moglabys napisac i przesle dokumenty ,ktore mu
    sama musisz dostarczyc :) tylko sad moze naklonic do podpisania , faktycznie
    nie powinnam proponowac samodzielnego zalatwienia sprawy :) poniewaz wynika
    z Twoich postow , ze chcesz podkreslic bardzo to USA i ten szmal...wybacz
    ale tak odbieram to co piszesz :) a prawda jest calkiem inna ...moze sie
    myle ? :)

    Sandra

  • 32. Data: 2005-03-02 00:40:22
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > k...@a...pl napisał(a):
    .A wyjazd ma byc jeden. a nie tak jak ona mowi trzy.

    a skad wiadomo , ze jeden i skad wiadomo , ze trzy? :) bzdura

    Sandra

  • 33. Data: 2005-03-02 04:46:53
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):

> [...]
    > ale tak odbieram to co piszesz :) a prawda jest calkiem inna ...moze sie

    Ty masz kobieto chyba jakies kompleksy. No co mam napisac ze rozwod wzielam
    gdzie? w Chinach? Mam klopot i nie w glowie mi glupoty typu chwalenia sie
    podkreslania czegos itd. Tylko ty tak to odebralas. Zasiegam porady u
    zyczliwych ludzi a ty jak nie masz nic do napisania to nie wlaczaj sie i nie
    bedzie ci przykro. Dlaczego mialabym przemilczac moje miejsce zamieszkania?
    podaje dla porownania rowniez nowojorskie ceny uslug adwokatow. tu sa
    prawnicy i moze kogos to interesuje. Pozdrawiam i wyluzuj sie. Jak masz na
    mnie alergie to nie czytaj tego co pisze.

  • 34. Data: 2005-03-02 04:48:36
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ..A wyjazd ma byc jeden. a nie tak jak ona mowi trzy.
    >
    > a skad wiadomo , ze jeden i skad wiadomo , ze trzy? :) bzdura
    >

    > Sandra

    A wez ty sie kobieto odczep

  • 35. Data: 2005-03-02 06:38:44
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):
    >
    > Ty masz kobieto chyba jakies kompleksy.

    to pomine:)

    No co mam napisac ze rozwod wzielam
    > gdzie? w Chinach?

    prawidlowo , ze wskazalas miejsce przeprowadzonej rozprawy

    Mam klopot i nie w glowie mi glupoty typu chwalenia sie
    > podkreslania czegos itd. Tylko ty tak to odebralas.

    tez pomine:)

    Zasiegam porady u
    > zyczliwych ludzi a ty jak nie masz nic do napisania to nie wlaczaj sie i
    nie
    > bedzie ci przykro.

    przykro? widocznie zle zrozumialas

    Dlaczego mialabym przemilczac moje miejsce zamieszkania?

    nie wskazane byloby przemilczenie i nie o to mi chodzilo

    > podaje dla porownania rowniez nowojorskie ceny uslug adwokatow. tu sa
    > prawnicy i moze kogos to interesuje.

    pewnie tak

    Pozdrawiam i wyluzuj sie. Jak masz na
    > mnie alergie to nie czytaj tego co pisze.

    alergi nie mam na nikogo a tym bardziej na Ciebie jedynie chcialam tylko
    poinformowac , ze wystarczyloby gdybys cala zebrana dokumentacje wyslala do
    sadu z wnioskiem o zobowiazanie meza do podpisu dokumentow a wymagany
    pelnomocnik dla doreczen / czyli nie mylic do reprezentowania / to
    formalnosc by sad nie musial wzywac w obrocie zagranicznym do wskazywania
    pelnomocnika na terenie polski i tak sprawa bylaby pewnie zalatwiona jesli
    chodzi o podpis na dokumentach . No ale masz racje na sile sie nie
    uszczesliwia ludzi :)

    przepraszam jesli obrazilam nie mialam tego w zamiarze , jestem jedynie
    szczera to co mysle pisze wiem , ze to niedobrze byc szczerym :)

    Sandra

  • 36. Data: 2005-03-02 09:00:33
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > przepraszam jesli obrazilam nie mialam tego w zamiarze , jestem jedynie
    > szczera to co mysle pisze wiem , ze to niedobrze byc szczerym :)

    Sandro, widzisz dla ciebie to prosciutkie bo pewnie jestes prawniczka. Moj
    zawod jest zupelnie inny a o prawie mam mizerne pojecie. Sprobuje zalatwic to
    tak jak sugerujesz. Bo pomimo ze mieszkam tutaj, wiesz gdzie :) milionerka
    nie jestem i daleko mi do tego. Czy moglabys napisac po kolei co powinnam
    zrobic. Dokumenty sa juz przetlumaczone w sadzie, brakuje tylko podpisu
    mojego ex a ja mam jego adres tylko na PO box i numer telefonu, jednak ja
    juz z nim nie moge rozmawiac. Jak powinno wygladac to pismo o zobowiazaniu go
    do podpisu przez sad. Nie wiem czy polski sad moze mu nakazac jesli on
    mieszka w ... wiesz gdzie :) ale obywatelstwo ma podwojne polskie i....
    Sandro jesli wiesz to jak zalatwic to napisz mi prosze. Dzieki i pozdrawiam
    Daria

  • 37. Data: 2005-03-02 09:31:55
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Daria napisała
    [ciach]
    > Sandro jesli wiesz to jak zalatwic to napisz mi prosze. Dzieki i
    > pozdrawiam

    IMHO powinnas dopisac jeszcze magiczne slowo na "p" za to, ze pare
    godzin temu kazalas sie jej odczepic.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 38. Data: 2005-03-02 21:03:46
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    MałGosia wrote:

    > IMHO powinnas dopisac jeszcze magiczne slowo na "p" za to, ze pare
    > godzin temu kazalas sie jej odczepic.

    A Sandra to przypadkiem najlepszy na tym forum specjalista z prawa
    rodzinnego :)

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 39. Data: 2005-03-03 01:13:52
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    MałGosia <g...@o...pl> napisał(a):

    > Daria napisała
    > [ciach]
    >
    > IMHO powinnas dopisac jeszcze magiczne slowo na "p" za to, ze pare
> [...]

    Mila jestes dziekuje za przypomnienie

  • 40. Data: 2005-03-03 01:15:04
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    sandra <n...@n...e-wro.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ..A wyjazd ma byc jeden. a nie tak jak ona mowi trzy.
    >
    > a skad wiadomo , ze jeden i skad wiadomo , ze trzy? :) bzdura
    >

    > Sandra

    No dobrze juz dobrze :))))