eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Date: Thu, 01 Feb 2007 21:35:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <eptitp$18g$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ept6np$ng6$1@nemesis.news.tpi.pl> <ept79m$blb$1@inews.gazeta.pl>
    <ept7l9$43j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: drh162.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1170362106 1296 83.24.193.162 (1 Feb 2007 20:35:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Feb 2007 20:35:06 +0000 (UTC)
    X-User: me_super
    In-Reply-To: <ept7l9$43j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:443716
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w
    > wiadomości news:ept79m$blb$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Wydaje mi się, że wg. KC kupujący: Art. 544. § 1, Art. 548. § 1.
    >
    > Oczywiście, ze kupujący - jeśli tylko sprzedający zdoła dowieść, że
    > wysłał taką przesyłkę. i tu jest właśnie problem.

    Czy w przypadku, gdy swoich praw dochodzi kupujący, czy nie powinien
    udowodnić że sprzedający nie wysłał? Trochę to brzmi dziwnie, ale
    chciałbym się upewnić :-)

    --
    Filip.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1