eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem zaginięcia przesyłki niepoleconej › Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
  • Data: 2007-02-02 14:36:48
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1oy6g2s1okxmy$.izkbtmi7bor8.dlg@40tude.net...

    > No właśnie - jak ma dowieść Mutak że nie wysłał?

    Ależ on w ogóle sie nie będzie interesował tym, czy wysłał. To Mutak ma mu tę
    rzecz przeakzać. I ma mieć dowód, ze przekazał albo ewentualnie, ze wysłał.

    > Pisałeś w powyższym poście, że ciężar dowodu spoczywa na stronie wywodzącej
    > skutek prawny. W poruszanym wątku, skutek wywodzi kupujący, który wyrażnie
    > zapłacił i zażądał przesyłki zwykłej, nierejestrowanej. Tym sposobem
    > wyraził swoja wolę - prawda?

    Wyraził. I co z tego? Teraz Mutek musi dowieść, że wydał kupującemu rzecz.
    Udowodnienie wysłania zwykłego listu przed sądem jest tak trudne, ze aż
    neimożliwe w praktyce.

    > Dlaczego Mutak ma dokładać do interesu by mieć potwierdzenie nadania
    > przesyłki skoro odbiorca celowo i z premedytacją żąda przesyłki zwykłej?
    > Przecież zdaje sobie sprawę z ryzyka zaginięcia przesyłki nie
    > rejestrowanej.

    Po to, by nie mieć kłopotu, gdy się okaże, że kupujący stwierdzi, że towaru nie
    dostał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1