  • Data: 2007-02-02 18:35:07
    Temat: Re: Problem zaginięcia przesyłki niepoleconej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mutak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:eptn31$ad7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A jeśli sprzedający (w zasadach aukcji - "strona o mnie") umieści informacje,
    > iż nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki wysłane zwykłym listem
    > (oczywiście oferując jako alternatywę list polecony, usługę kurierską, odbiór
    > osobisty)? Większość sprzedawców na aukcjach i w dużych sklepach internetowych
    > umieszcza takie informacje, więc chyba mają one znaczenie.

    To ja u takiego sprzedającego w życiu bym nic nie kupił, bo od razu widać, że
    kręt i to w dodatku niedouczony. Nie chce mi się sprawdzać czy większość
    sprzedawców tak czyni, ale trochę w sieci kupuję i jakoś nie jest to powszechne
    zjawisko. przy czym takie oświadczenie w niczym faktu nie zmienia, ze
    sprzedający w razie pozwania przez kupującego o wydanie zakupionej rzeczy, by
    się zwolnić od zobowiązania musi dowieść, ze rzecz wysłała albo w inny sposób
    kupującemu doręczył.