  • 11. Data: 2003-03-28 19:40:48
    Temat: Re: Problem z www (długie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Ale z zastrzeżeniem że "gość" nie ma prawa do strony - to masz rację.
    | Wyposażenie się w świadków (lub nagranie :>) którzy potwierdzą
    | że zamawiający domagał się niewycofywania dzieła może chyba być
    | dowodem ?
    | Z p. widzenia KC IMHO sprawa jest "czysta": kwota poniżej 2kzł,
    | umowa pisemna nie jest konieczna.

    Facet miałby prawa do tej strony, jakby dzieło zostało mu wydane. Z faktu,
    że nie zostało ukończone (brak podobno zdjęć) wnioskuję, że nie zostało mu
    ono wydane jeszcze. Jakiś tam półprodukt został chwilowo zainstalowany na
    jakimś serwerze, ale to tylko po to, by facet sobie mógł obejrzeć i
    przekonać się, że to działa. Ewentualnie ocenić, czy taka forma mu
    odpowiada, czy chciałby dajmy na to inny kolor.
    Tak więc wydaje mi się, że gość do czasu wydania mu dzieła nie ma żadnego
    prawa do niego.
    Za moją tezą przemawia dodatkowo fakt, że gość nie dostał tego półproduktu
    do ręki. No przecież powinien dostać choćby zapasową kopię. Wówczas
    oczywiście miałby prawo do tego, co dostał. Skoro się bardzo pieni o
    usunięcie tego z serwera, to pewnie nie dostał plików. Jakby dostał, to w
    czym problem wrzucić to na serwer i zmienić hasło dostępu?
    Tak więc sprawa wydaje mi się jednak czysta.

  • 12. Data: 2003-03-29 12:06:03
    Od: "Cbr" <j...@t...pl>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

    Bardzo mi pomogły :)