  • 1. Data: 2003-03-27 13:18:01
    Temat: Kwasniewski - zbrodniarzem wojennym
    Od: p...@o...pl

    Polska zostala przez swojego zydowskiego przywodce Stolzmana-Kwasniewskiego
    narazona na miedzynarodowe konsekwencje, wynikajace ze wspoludzialu w napasci
    zbrojnej na obce panstwo i dokonywanych przy tym zbrodni przeciwko niewinnej
    ludnosci irackiej.
    My Polacy potepiamy agresje zbrojna syjonistycznych imperialistow z USA i ich
    sprzymierzencow z innych krajow, oraz odzegnujemy sie od decydentow polskich,
    ktorzy bez zgody narodu polskiego i parlamentu wysylaja polskie wojska na
    bandycka wojne przeciwko obcemu panstwu. Wiemy doskonale, ze Kwasniewski,
    Cimoszewicz, Szmajdzinski, Zemke i inni zydziaki dzialaja swiadomie na szkode
    narodu i panstwa polskiego, zamierzajac sklocic nas ze swiatem arabskim w celu
    osiagniecia swoich globalnych celow imperialistycznych. Wiedza oni bowiem, ze
    ich dni wladzy nad Polakami sa policzone i dlatego w swoim masonskim kolku
    wzajemnej adoracji wspieraja sie amerykanskim i swiatowym zydostwem,
    uzalezniajac Polakow od obcych mocarstw.
    Niewatpliwie, za napasc zbrojna na Irak przyjdzie Polsce zaplacic odszkodowania
    wojenne za zniszczenia i dokonywane przez to zbrodnie przeciwko ludzkosci.

    Kwasniewski jest zbrodniarzem wojennym, takim samym jakim byl jego ojciec Izaak
    Stolzman, ktory mordowal nawet po II wojnie swiatowej Polakow i nie tylko.
    Wysylajac polskich zolnierzy na wojne przeciwko Irakowi naruszyl on i jego
    syjonistyczni pobratymcy nie tylko artykul 117 polskiej konstytucji, za co
    odpowiadac bedzie w przyszlosci przed trybunalem stanu, ale nie majac nawet
    zgody ONZ ani nie bedac obwiazany jakimkolwiek miedzynarodowym ukladem wzieli
    oni odpowiedzialnosc za majace w obecnej chwili dokonywane zbrodnie przeciwko
    narodowi irackiemu.
    Dzisiaj Polacy sa faktycznie tymi bandytami, o ktorych przed II WS w swoich
    prowokacjach pomawiani byli przez hitlerowskich Niemcow.
    Georg Bush i Amerykanie nie podpisali ukladu o miedzynarodowym trybunale praw
    czlowieka, ktory to nie dawno ukonstytulowal sie w Hadze i chocby dlatego nie
    beda oni zobowiazani wydawac swoich zbrodniarzy wojennych trybunalowi w Hadze.
    Polska natomiast obwiazala sie tym ukladem miedzynarodowym i mimo to dokonala
    zbrodniczej wspolnapasci na obce panstwo.
    Obowiazkiem kazdego uczciwego Polaka jest domaganie sie wydania Kwasniewskiego
    i jego zydowskich wspolzbrodniarzy trybunalowi Haskiemu i zablokowania ich kont
    w szwajcarskich bankach w celu splacenia przez nich dokonywanych z ich rozkazow
    zniszczen wojennych i morderstw na bezbronnej, niewinnej ludnosci irackiej.
    Ich ideowy przywodca, czlonek nieoficjalnego rzadu swiatowego, mason Zbigniew
    Brzezinski przyznal publicznie, ze napasc na Irak nie ma na celu usuniecie
    Husajna i jego rezimu, lecz chodzi wylacznie o ustanowienie i w tamtym rejonie
    ich (syjonistow) globalnego przywodztwa. W osiagnieciu tego wlasnie celu
    pomagaja im inni zydomasoni obsadzeni u wladzy w innych rejonach swiata,
    tudziez Polsce.
    Zbrodnie wojenne dzieki Bogu nie podlegaja przedawnieniu i zbrodniarzy nalezy
    scigac.

    Polonus

  • 2. Data: 2003-03-27 13:47:09
    Temat: Re: Kwasniewski - zbrodniarzem wojennym
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tudziez Polsce.
    > Zbrodnie wojenne dzieki Bogu nie podlegaja przedawnieniu i zbrodniarzy

    Co za kretyn to napisał? :-)

    Paweł,

  • 3. Data: 2003-03-27 13:54:30
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Cz 27 mar 2003 02:18:01p napisal(a) nastepujace slowa :

    > My Polacy potepiamy agresje zbrojna syjonistycznych imperialistow z USA

    to jest zart jakis, tak ? Bo chyba inaczej sie tego nie da traktowac.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-27 13:55:09
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Paweł z Wałbrzycha napisał:
    > Co za kretyn to napisał? :-)

    Co za kretyn nie tnie cytatów? :-)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-03-27 14:04:03
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> wrote:

    | Polska zostala przez swojego zydowskiego przywodce
    Stolzmana-Kwasniewskiego
    [cut]

    no tak, wiosna... Trolle lataja nisko ;)

    Plonk!

    Z powazaniem
    Kafar

    P.S> tak to jest jak sie samemu nie czuje tego co czuja Ci, ktorzy sa
    poszkodowani przez terrorystow i zyja w ciaglym strachu. Terroryzm trzeba
    zwalczyc i wielkim bledem bylo to, ze Bush od razu nie zalatwil tego
    Saddama, moze by to uratowalo wlasnie tylu niewinnych ludzi...

  • 6. Data: 2003-03-27 14:17:03
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> wrote:
    <ciach>
    > Polonus
    Zasadniczo to moznaby dyskutowac, ale nie z Boukunem (bo to przeciez on, ten
    styl jest niepodrabialny :-), wiosna :-)
    Michal Zimnicki

  • 7. Data: 2003-03-27 15:15:04
    Temat: Odp: Kwasniewski - zbrodniarzem wojennym
    Od: "Paweł" <l...@i...pl>

    to że jest to agresja imperialistyczna, przeprowadzona wbrew światowej
    opinii publicznej, po przeprowadzeniu (szczególnie w USA) największej chyba
    z dotychczasowych manipulacji medialnych - TO FAKT

    a czy wiecie koleżanki i koledzy kto jest szarą eminencją Waszyngtonu:
    niejaki Pan Wolfowitz....
    czyli niech zyje naród wybrany, swobodnie eksterminując narody sąsiednie
    dlaczego nie ma agresjii przeciw Izraelowi, skoro nie podporządkwał się tak
    wielu rezolucjom ONZ, a w dodatku posiada broń jądrową???
    Swego czasu, bodajże w roku 1980, wystarczyło by Irak kupił we Francji
    reaktor badawczy, by spowodowac Żydowski nalot (nb brał w nim udział facet
    który zginął na Columbii - może to ręka boskiej sprawiedliwości???)

    Paweł

  • 8. Data: 2003-03-27 15:52:08
    Temat: Re: Odp: Kwasniewski - zbrodniarzem wojennym
    Od: Pawel <pzkw_panther@[nospam]gazeta.pl>

    "Pawel" <l...@i...pl> wrote in

> [...]
    > chyba z dotychczasowych manipulacji medialnych - TO FAKT
    >
    > a czy wiecie kolezanki i koledzy kto jest szarą eminencją Waszyngtonu:
    > niejaki Pan Wolfowitz....
    > czyli niech zyje naród wybrany, swobodnie eksterminując narody
    > sąsiednie dlaczego nie ma agresjii przeciw Izraelowi, skoro nie
    > podporządkwal sie tak wielu rezolucjom ONZ, a w dodatku posiada bron
    > jądrową??? Swego czasu, bodajze w roku 1980, wystarczylo by Irak kupil
    > we Francji reaktor badawczy, by spowodowac Zydowski nalot (nb bral w
    > nim udzial facet który zginąl na Columbii - moze to reka boskiej

    Kolego,to jest grupa poswiecona prawu i mysle ze malo kogo obchodza twoje przyglupie
    przemyslenia o imperialistycznych agresjach,narodzie wybranym,panu Wolfowitzu i broni
    jadrowej.Jak
    chcesz powyzywac na Zydow to lec na pl.soc.polityka tam siedzi spora grupa tobie
    podobnych i tam
    znajdziesz pole do popisu.Nie trolluj tutaj bo to jedna z nielicznych grup w miare
    wolna od
    faszyzujacych trolli (teraz pewnie mnie nazwiesz syjonista).A poza tym to sie
    odpowiada pod cytatem
    o ile sie nie myle.
    Bez pozdrowien

  • 9. Data: 2003-03-27 16:05:13
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Był sobie 27 marzec 2003 (czwartek),gdy o godzinie 14:47 *Paweł z
    Wałbrzycha* <b5uvdh$2m9$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Co za kretyn to napisał? :-)

    Boukun znowu się pojawił :-(

    A TY tnij cytaty!!!

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 10. Data: 2003-03-27 16:23:33
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Idź paskudzić na inną grupę, najlepiej pl.test