  • 11. Data: 2004-03-30 10:35:20
    Temat: Re: Problem z WKU (list polecony)
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    misman napisał(a) Tue, 30 Mar 2004 10:33:16 +0200 na pl.soc.prawo:

    > Hm. Proponuję wymeldować się z określeniem, że najbliższe lata
    > spędzisz za granicą (ja "jechałem" do Paryża ;) ). A jeśli bardzo Ci
    > zameldowanie potrzebne, to po prostu zmienić miejsce zamieszkania.

    Ja się podczepię jeszcze z jednym pytaniem, jestem współwłaścicielem
    gospodarstwa rolnego, można coś tym argumentem wywalczyć?
    Dostałem w spadku, mam już wyrok sądu i opłacony podatek, nie było
    jeszcze działu spadku więc nie jestemujawniony w księdze wieczystej, z 4
    właścicieli tylko ja i moja babcia mieszkamy w tym gospodarstwie.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 12. Data: 2004-03-30 11:04:05
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Tue, 30 Mar 2004 12:35:20 +0200, MariuszR wrote:

    > Ja się podczepię jeszcze z jednym pytaniem, jestem współwłaścicielem

    Nie mam pojęcia, opisałem tylko jak sam się wymigałem od pójścia "w
    kamasze" ... Byłem po prostu nieuchwytny, gdzie indziej zameldowany,
    gdzie indziej mieszkałem... Hint: Nie namierzyli mnie np. na podstawie
    rzetelnie odprowadzanych podatków tytułem np. stosunku pracy bądź
    działalności gospodarczej. Ergo: aż tak bardzo im chyba nie zależy,
    żeby uganiać się za jednym jełopem, skoro w każdej chwili mają na
    zawołanie dziesięciu następnych, którzy nie kombinują... ;)
    Na pewno są tu ludzie bardziej zorientowani w paragrafach ode mnie ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 13. Data: 2004-03-30 12:23:14
    Od: "slonk0" <s...@w...pl>

    > Hm. Ja też nie odbierałem, a teraz jestem szczęśliwie rezerwista ;)

    Nie odbierales, mieszkales gdzie indziej, jednym slowem migales sie, to w
    jaki sposob uzyskales przeniesienie do rezerwy i upragniona pieczatke? Czy
    konczac 28 lat mozna bezczelnie pojechac do nich i poprosic o przeniesienie
    ;).

    Pozdrawiam
    M.

  • 14. Data: 2004-03-30 12:37:03
    Od: "Psychik" <z...@i...pl>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał:

    > A i jeszcze do autora wątku, z tego co dziś usłysząłem to odroczka
    > którą dostałeś jak szedłeś na studia przysługuje ci do końca semestru
    > w trakcie trwania którego cię skreślono, a więc jeśli teraz w marcu to
    > powinna być do października.

    uczelnia powinna w okreslonym terminie (krotki!) poinformowac WKU o
    przerwaniu studiow. przedluzka nie obejmuje Cie w takim wypadku... nie ma
    lekko.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 15. Data: 2004-03-30 12:38:12
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Tue, 30 Mar 2004 14:23:14 +0200, slonk0 wrote:

> [...]
    > konczac 28 lat mozna bezczelnie pojechac do nich i poprosic o przeniesienie

    No hm. Po prostu łut szczęścia ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 16. Data: 2004-03-30 12:45:26
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Psychik napisał(a) Tue, 30 Mar 2004 14:37:03 +0200 na pl.soc.prawo:

    > przedluzka nie obejmuje Cie w takim wypadku... nie ma
    > lekko.

    Napisałem tylko co wcozraj sam usłyszałem w WKU i liczyłym że ktoś to
    potwierdzi odpowiednim paragrafem, w piątek jak będę to spytam się
    jescze raz dokładniej.

  • 17. Data: 2004-03-30 18:11:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie to zrobiłeś jeden błąd, po oblaniu sesji mogłeś pisać podanie
    > o urlop dziekański i o umorzenie opłaty, w twojej sytuacji rodzinnej by
    > to przeszło. Wtedy miał byś rok spokoju.

    Na pierwszym roku za moich czasów dziekanki nie dawali. Ale to dawno temu,
    więc może się coś zmieniło.

  • 18. Data: 2004-03-30 21:40:27
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) Tue, 30 Mar 2004 20:11:12 +0200 na pl.soc.prawo:

    > Na pierwszym roku za moich czasów dziekanki nie dawali. Ale to dawno temu,
    > więc może się coś zmieniło.

    A teraz to dużo zależy od uczelni a nawet konkretnego wydziału, np. na
    Poltechnice Łódzkiej na wydziale FTiMS o dziekance po pierwszym semetrze
    można było pomarzyć a na wydziale mechanicznym dawali bez problemu.

  • 19. Data: 2004-04-01 16:55:35
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Ostatnio działają chyba szybciej, byłem dziś, myślałem że w moim wieku
    > dadzą mi już spokój a uslyszałem, cytuję: "jest Pan dla nas zbyt cennym
    > czlowiekiem",

    Poszedles tam???
    No to gratuluje...
    Wiedza juz ze ty wiesz ze czekaja na ciebie...

    NoMAD

  • 20. Data: 2004-04-01 18:26:45
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    NoMAD napisał(a) Thu, 1 Apr 2004 18:55:35 +0200 na pl.soc.prawo:

    > Wiedza juz ze ty wiesz ze czekaja na ciebie...

    No ba, już nawet wiem gdzie chcą mnie wysłać:) 5 maja Wrocław a po
    przeszkoleniuu Warszawa:) Jutro idę z papierami i uzbrojony w paragrafy
    z ustawy:)