  • 1. Data: 2004-03-29 20:01:57
    Temat: 158 kk
    Od: rafal<s...@w...pl>

    cze mam pytanko

    jak juz pisalem wczesniej chodzi o sprawe pobicia, przestepcy
    odpowiadaja z 158 kk w tej sprwie jest wiele dziwnych zdarzen i
    nastepne takie cos dostalem wezwanie na rozprawe do sadu tylko ze
    na moj adres a imie i nazwisko sie nie zgadzalo.To nie wiem czy maja
    tam taki balagan czy to jakas zagrywka ??
    (bo w to sa zamieszani gliniarze) czy moze sie odbyc rozprawa
    bezemnie ?? bo nowe wezwanie nie dodzlo do mnie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-03-29 21:25:52
    Temat: Re: 158 kk
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "rafal" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze nie problem podejść do sądu i zapytać. Bo inne imię i
    nazwisko, to najpewniej pomyłka kogoś w sekretariacie. Jeśli się nie
    stawisz na rozprawę, a Twoja obecność będzie konieczna, to braku dowodu
    doręczenia Ci (a nie Kowalskiemu zamieszkałemu pod Twoim adresem) wezwania
    będą musieli odroczyć.