  • 1. Data: 2002-08-06 16:50:22
    Temat: Prawo rodzinne !!
    Od: "Milka" <j...@p...com.pl>

    Potrzebuje porady od kogos kto sie zna na prawie rodzinnym, to dosc
    dyskretna sprawa wiec prosilabym o kontakt e-mail j...@p...com.pl
    Z gory serdecznie dziekuje.

  • 2. Data: 2002-08-06 16:54:49
    Temat: Odp: Prawo rodzinne !!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Milka <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Potrzebuje porady od kogos kto sie zna na prawie rodzinnym, to dosc
    > dyskretna sprawa wiec prosilabym o kontakt e-mail j...@p...com.pl
    > Z gory serdecznie dziekuje.

    służe pomocą o co chodzi?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-06 17:49:33
    Temat: Re: Prawo rodzinne !!
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > służe pomocą o co chodzi?

    :)) odpisz tej osobie na priva jesli mozesz (mimo ze od tego sa newsy zeby
    wszyscy mowili i wszyscy sie uczyli) ale jesli to sprawa naprawde dyskretna
    to po tym podanym mailu od tej osoby, to moge powiedziec ze stracila
    anonimowosc juz w internacie :))))

    AndY

  • 4. Data: 2002-08-06 17:57:21
    Od: "Milka" <j...@p...com.pl>

    nie chodzi o zadna anonimowosc, tylko o prywatna sprawe kolego, wiec nie
    wiem w czym masz problem.

  • 5. Data: 2002-08-06 18:18:20
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    W Potrzebuje porady od kogos kto sie zna na prawie rodzinnym, to dosc
    dyskretna sprawa wiec prosilabym o kontakt

    > nie chodzi o zadna anonimowosc, tylko o prywatna sprawe kolego, wiec nie
    > wiem w czym masz problem.

    W tym mam problem kolezanko, ze jesli potrzebujesz osoby ktora pomoze ci w
    jakiejs sprawie za pieniadze to w tym przypadku dzwonisz do prawnika i po
    klopocie. Natomiast jesli piszesz na grupe newsowa to szukasz osoby ktora za
    darmo poswieci ci swoj bardzo cenny czesto czas. I tu jest caly myk. Chodzi
    o to aby jak najwieksza ilosc osob skorzystala na takich poradach i aby
    specjalista w tej dziedzinie nie odpisywal 100 takim jak ty osobno na
    kazdego ich posta, tylko raz odpisal na dany problem.

    Dla Ciebie kolezanko tez jest plus pisania o problemie publicznie bo na
    maila moze ktos ci (nie zawsze umyslnie oczywiscie) napisac jakas glupote
    lub stara interpretacje przepisow itp... Wtedy na newsach inna osoba moglaby
    to sprostowac i zweryfikowac.

    A o anonimowosc moze komus chodzic w przypadku gdy sie pyta np."zdradzam
    meza, jak sie dowie i udowodni przed sadem to czy moge wszytsko stracic ?
    czy lepiej rozwiesc sie zeby nikt nic nie wiedzial ?". Takie pytanie zadane
    z konta nie typu k...@w...pl i z komputera nie z kawiarni internetowej to
    bardzo powazna utrata anonimowosci w internecie.

    Po trzecie primo z Twojej wypowiedzi wyszlo ze zalezy ci na anonimowosci. Po
    prostu pomyslalem sobie skad wyslalas kolezanko maila i z jakiego adresu i
    teraz ze ktos zapytal o co chodzi, a ty odrazu bach ... numer np. jak wyzej
    (bez obrazy). No i glupio by bylo bo cala Polska (a przynjamniej ta grupa)
    juz wie kto co i gdzie ...

    AndY

  • 6. Data: 2002-08-06 20:13:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aip223$pgb$...@n...tpi.pl...

> [...]
    dyskretna
    > to po tym podanym mailu od tej osoby, to moge powiedziec ze stracila

    Nawet i co to ma do rzeczy ? Problemu tak nie poznasz :P

    :-))) pozdrowionka dyskretna Sandra

  • 7. Data: 2002-08-06 20:18:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aip3ok$77l$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > specjalista w tej dziedzinie nie odpisywal 100 takim jak ty osobno na
    > kazdego ich posta, tylko raz odpisal na dany problem.

    Jesteś miły ale nie mam problemu nawet gdybym miała pisać tysiące razy :-)))

> [...]
    > maila moze ktos ci (nie zawsze umyslnie oczywiscie) napisac jakas glupote
    > lub stara interpretacje przepisow itp... Wtedy na newsach inna osoba

    tu sie zgodze ale nie sądze bym w tym temacie udzieliła złej informacji

    > A o anonimowosc moze komus chodzic w przypadku gdy sie pyta np."zdradzam
    > meza, jak sie dowie i udowodni przed sadem to czy moge wszytsko stracic ?

    a mogłabym ? :-))))))))

    > czy lepiej rozwiesc sie zeby nikt nic nie wiedzial ?".

    :-)))) to mi jeszcze nie grozi

    Takie pytanie zadane
    > z konta nie typu k...@w...pl i z komputera nie z kawiarni internetowej to
    > bardzo powazna utrata anonimowosci w internecie.

    łeeeeee co mi po animowości tak jestem osobą publiczną :-))))

> [...]
    wyzej
    > (bez obrazy). No i glupio by bylo bo cala Polska (a przynjamniej ta grupa)

    może kto tak...ale co ? raczej nie :-)))))

    cieplutko pozdrawia Sandra

  • 8. Data: 2002-08-06 20:30:03
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Nawet i co to ma do rzeczy ? Problemu tak nie poznasz :P

    i slusznie :)

    > :-))) pozdrowionka dyskretna Sandra

    pozdrawiam ... wścipski AndY :)