  • 1. Data: 2002-08-06 16:50:54
    Temat: gmina + mieszkanie = problemy
    Od: "al" <o...@w...pl>

    Od 20 lat mieszkam z rodziną /3 osoby/ w 120m. mieszkaniu komunalnym.
    Połowe mieszkania zajmuje na podstawie umowy o najmie, drugą połowę
    bezprawnie.Za całość cały czas płacę czynsz.
    W chwili obecnej gmina wystąpiła o eksmisje z bezprawnie zajmowanej
    powierzchni. Dowiedziałam się że mam oddać klucze i prawdopodobnie zostaną
    wprowadzeni nowi lokatorzy.
    Przez cały okres zamieszkiwania staram się uzyskać od gminy małe mieszkanie
    w zamian tego ale z żadnym skutkiem. Opłaty za zajmowane mieszkanie są
    ogromne co uniemożliwiło mi zakupienie własnego.
    Całe mieszkanie zostało przeze mnie wyremontowane /wymiana okien, remont po
    porzaże, tynki, urzadzenia sanitarne itd/ gdyż otrzymałam je w stanie
    kompletnej ruiny.
    Gmina nie wyraża zgody na wykup, nie chce przyznać żadnego mieszkania
    zastępczego a prawdopodobnie chce nas się pozbyć.

    Czy gmina ma prawo wprowadzić nowych lokatorów? Co mogę zrobić w takiej
    sprawie?

    dziekuje za pomoc